![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ik denk dat er wel een aantal mensen naar daar zullen willen afzakken
![]() ok er zullen er ook zijn die daar niet gezien willen worden, maar die moeten dan maar naar de Muze trekken of zo ![]() dus : laten we zeggen om 15u daar ? ik heb zo'n vermoeden dat de sfeer daar nogal 'uitbundig' gaat zijn ![]() wie komt er ? ps aan de mods : kan er iemand dit item 'vanboven' houden ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euhm, zijn er andere p.be-meetings dan vrijblijvende?
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu begin ik te denken dat ge echt wel god bent ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 4 mei 2010 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schonen organisator zijt gij...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oeioeioeioeioei
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ja, bij Politicsinfo deden we dat ook altijd: op de verkiezingsdag samenkomen, dat was toen in de lounge van een hotel in Mechelen, met een grote TV, zodat we constant de uitslagen konden volgen tussen pot en pint
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Goe weer en dan binnen zitten?
![]() Laatst gewijzigd door Heftruck : 4 mei 2010 om 20:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En The Piano ondertussen maar foto's trekken van VB-sympathisanten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() In de buurt van de Vismarkt?
Laatst gewijzigd door nubian : 4 mei 2010 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Ik heb nog nooit een verkiezing meegemaakt die ik zou willen vieren. Verkiezingen zijn iedere keer opnieuw dieptepunten in onze beschaving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Het was niet erg ver van het station van Mechelen (minuut of tien te voet), als ik me niet vergis heette het hotel Egmont.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Ik denk dat dit land, als het over de organisatie van de politiek zelf gaat, veel baat zou hebben bij de inbreng en zelfs de beslissingsbevoegdheid van ministers van staat en academici - mensen die verder kijken dan partijbelangen en verkiezingen.
Er is te veel democratie. Alle kippen lopen kriskras kakelend over het erf en het enige wat ze achterlaten zijn stukgetrapte scherven, stront en pluimen. Niemand verheft zich nog boven dit wansmakelijke schouwspel. Politici zijn niet in staat zichzelf te organiseren omdat ze primair naar het partijbelang kijken, of het nu over de indeling van kieskringen gaat, de grootte van kiesdrempels, de wijze van partijfinanciering (!), het gewicht van partijleden versus het gewicht van gewone kiezers, het kiessysteem, etc. Laat dat in godsnaam over aan mensen die geen rechtstreekse baten genieten bij bepaalde opties. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spoken?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |