![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Artikel: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...reiziger.dhtml
De illegaal Alhamim A. (37) uit Soedan masturbeerde openlijk op een kind van 13 jaar. En dit op de tram. Er werd sperma gevonden op de kleren, rugzak en schoenen van het slachtoffer. Zijn verklaring was dat er enkele meisjes heel dicht bij hem kwamen staan, waardoor hij opgewonden raakte... Bovendien had deze persoon een verboden wapen op zak. De rechter kon er niets beter op vinden dan een opschorting van straf. Misschien moeten we pedofilie legaliseren en Dutroux een standbeeld geven? Dit kan blijkbaar allemaal zonder enige straf te krijgen. Maar ja, dit zal wel weer een bagatel zijn in het land van de pedofilie. Bovendien gaan deze mensen ervoor zorgen dat onze economie erop vooruit gaat. Maak u zeker geen zorgen over uw pensioen. Het multiculturele paradijs zorgt daar wel voor. Zoals u hier duidelijk ziet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() betrapt worden op zwartrijden is duurder dacht ik ...
wel 'grappig' dat dien islamitische homo/pedo daar meisjes moet bijfantaseren :s |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die moet ik onthouden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als een mens denkt dat het dieptepunt al lang bereikt is ... dan krijg je dit.
Dit kan toch niet, daar staat je verstand van stil, arm land, arm België naar de kloten filistijnen...BAH
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer een gevalletje 'criminele rechters' (http://forum.politics.be/showthread.php?t=135747)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() Religie en sex, dat is om problemen vragen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ìk zou wel weten wat ik met dat geval zou doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Wat ik mij afvraag...
Als er een Soedanees voor mij komt masturberen, zou ik dan blijven zitten tot er sperma op mij gespoten wordt?
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Hij kan achter je komen te staan. Je moet alleen oppassen dat je je dan net niet bukt. Zou dit nu trouwens illegale lozing zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je had toch niet gedacht van die een mep te verkopen? Een" busincident" uitlokken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik stel mij de vraag wat de straf zou zijn geweest indien het een autochtoon zou zijn geweest. Probably de doodstraf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Misschien omdat belziekske ooit de islam aanvaarde als religie en men er vanuit gaat dat deze pedo enkel handelde in naam van z'n profeet. Men moet toch toegeven dat deze werkelijk een verrijking zijn aan de westerse samenleving. Maken ze de straten in de steden niet onveilig, plegen ze terreur op het openbaar vervoer en zoals nu blijkt, gaan ze over tot een bevredigend plezierke op de bus. Wat is het volgende dat deze verrijking zou kunnen brengen iemand een idee? Nu nog enkel wachten tot dhr. filo enig begrip hier komt voor vragen.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 2 maart 2010 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Indien een meisje zulke reactie kan verwachten met te dicht in dit geval z'n buurt te komen op het openbaar vervoer, wat zou men dan van zulk geval nog meer kunnen verwachten?
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Om stoer te doen met de vrienden na school in de overvolle metro; stelde ik soms voor aan knappe meisjes om op mijn penis te komen zitten (lees: op mijn knieën). Lukt vaker dan je zou vermoeden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Haha grapjas
![]() Op de schoot is ook goe. Maar ik stelde het wel letterlijk zo voor "op mijn penis" met de nodige smile Laatst gewijzigd door De Prodigy : 2 maart 2010 om 17:25. |
![]() |
![]() |