![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb me gisteren laten overtuigen om mee te kijken naar een deel van Humo's Pop Poll de Luxe 2010.
Zelden zoiets zieligs gezien: 'boereleute met een kaksausje erover'. De oude Mortier kwam een liedje zingen over een kakkend vogeltje omdat hij nu eenmaal denkt dat hij dan jong overkomt. Kak en pies waren alomtegenwoordig. 'Ha, ha, ha!' ![]() Een Hollands meisje mocht een liedje over lullen pijpen komen zingen en de kots en de blote konten van de Helaasheid der Dingen mochten uiteraard niet ontbreken. En het absolute dieptepunt was een gemonteerde sketch waarin men vol enthousiasme stond te zwaaien naar de mensen die zich uit de torens van het WTC naar beneden te pletter gooiden. Grappig.... voor sommigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een goede straf! Ge moet maar geen tv kijken.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan nog dieper hoor. Nooit gezien hoe op de site van De Standaard een artikel werd aangekondigd als "De neerslag van 9/11". De foto die erbij stond was van de mensen die zich uit die gebouwen lieten vallen in de hoop op een betere dood dan het vuur. Qua wansmakelijkheid kan ik me weinig meer voorstellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Humo's Pop Poll de Luxe? Het jaarlijks terugkerend mentale masturbatiefeestje van het 'leuk links'-vriendenclubje met ieder jaar dezelfde voorspelbare winnaars: VRT, StuBru, Brusselmans, Kama & Seele, Tom Barman en de rest van de kliek...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of kortom... bureau Mortier en vrienden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hier op mijn harde schijf nog een documentaire over die bewuste foto liggen: 'The Falling Man'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar "The Falling Man" is trouwens niet de enige. Je kan gerust bekijken op video's hoe verschillende mensen zich naar buiten hebben geworpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met die conclusie geef ik je deels gelijk. Maar het is arm-Humo vlaanderen. Ik heb mijn vader er ooit van kunnen overtuigen om dat onding de deur uit te gooien. Net als het Nieuwsblad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Je zou goed zot moeten zijn om in dat gebouw te blijven terwijl je de kick van je leven kan beleven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Khad er graag bij geweest, een bonte verzameling van de beste artiesten, acteurs, tv-makers, komieken, zangers en zangeressen en des meer, van Vlaanderen.
Je zou er trots op moeten zijn.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben jij een vis?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog iemand die walgelijk uit de hoek komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jammergenoeg moet ik me hier bij aansluiten, qua zelfverheerlijking is dit wel het toppunt, net zoals de bijhorende onderbroekenhumor wel erg goedkoop is.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och... het is toch mooi om zien hoe het hele circus van vriendjes nu even de pis-kak-stront humor van Kamagurka laat vallen wegens te 80's en nu een slecht getekende kabouter die op ieders muil wil slaan als toppunt van humor.
Een mens zou voor minder emigreren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
![]() Citaat:
Ik had veel zin om te zeggen dat ik weinig "culturele elite" vindt aan dat Humo-wereldje met de Vantilts, de Kamagurka's en andere Arno's
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 20 maart 2010 om 17:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() uitzondering is Erika Van Tielen uiteraard
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is dat misschien?
![]() |
![]() |