![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Die denken dat ze alles mogen omdat ze de uniform dragen.
Een agentje gsm'd midden op een fietpad,heen en weer lopend,naar niemand kijkend,ik heb serieus in m'n remmen moeten grijpen of ik zat bonk op dat ventje,gelukkig heb ik geen opmerking gemaakt en fietste door,anders had hij me een boete of erger aangesmeerd. Vraag me echt af wat die aanwervingsprocedure's zijn daar bij de politie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb over laatste iets tofz gezien aan het kruispunt aan de IJZER in Brussel.
![]() Bus stopte voor het oranje. En naast ons rijdt er nog een auto door het rood!. Naast de bus (op de stoep) stond nog een jonge flik die es: "EEEEY! ![]() Direct pakte ze haar boekje om de nummerplaat te noteren en keek ze op haar horloge. ![]() Zal ze leren Laatst gewijzigd door bgf324 : 24 maart 2010 om 18:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is er iemand die weet waarom alle agenten een graad hebben van "3 sterren" ?
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De eerste die nog met zijn salami staat te zwieren midden op 't straat rij ik met zijn "hoebel" omhoog. Sorry mijnheer de rechter, 'k was op mijn kilometrique aan 't kijken of ik geen km per uur teveel aan 't rijden was, 'k heb hem/haar bijgevolg niet gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hopelijk komen er meer van die Robocop-agenten, zoals die twee die ONGEWAPEND een GEWAPENDE overvaller overmeesteren die net een vrouw koelbloedig heeft neergeknald.
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker als 't dan over een geüniformeerde medeburger gaat. Ik vertrouw die schrijvende soort namelijk iets minder, op puur finansieel-verkeerskundig vlak dan, en zal eer vertragen (uit nieuwsgierigheid waarom die daar uithangt natuurlijk). Afijn, ik heb het eer tegen wielerterroristen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() fietsers: dringend nood aan heropvoeding.
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() ik had vorige maand ne combi naast mij die vond dat hij moest claxoneren omdat ik zonder handen aan t fietsen was ... was mijne radio aan t opzetten op mijne gsm en mijn oortjes aan t indoen ... k heb die mannen maar compleet genegeerd
![]() ze zaten met vier in de combi en ik had trouwens den indruk dat de drie anderen zich geneerden omdat de chauffeur daarvoor getoeterd had ![]() man ik was pissed op die moment, als ze mij toen hadden doen stoppen, dan hadden ze smaad mogen aanrekenen ook ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Jawade, ge waart ne goeie voor te figureren in programmas als "wegmisbruikers"of "Blik-op-de Weg"
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gelukkig kan je niet voor beide tegelijk beboet worden ![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge weet dat uwen toeter moet werken, dat ze dat kontroleren op de technische kontrol ... dan hebt gij wel een rare manier van formuleren. Maar swat, liever een flik die eens toetert voor zoiets en niet schrijft, dan ene die niet toetert en wel schrijft ... toch in 't geval dat ik daar zou zitten prutsen aan mijn gsm.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
werkelijk ik was al pissed vertrokken, en na dat schrikken van dat claxoneren, was dat er niet beter op geworden ... ik zou er die boete voor smaad met plezier bijgepakt hebben ! als ik erover nadenk, heb ik eigenlijk nog spijt dat m ni gestopt is ![]() zo eens goe schelden, dat kan toch opluchten ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 26 maart 2010 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan nog niet als ik met de auto ben. Wel als ik met mijn moto rijd.
|
![]() |
![]() |