![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wie kent ze niet, deze dronkaards die onder het mom van " sport " de wegen onveilig maken in talrijke bendes. Van s'morgens vroeg kan men ze aantreffen op onze banen en wegen, met twee, soms met drie naast elkaar rijdend om te babbelen, te zwetsen en te zeveren. Van café naar café trekken zij het hele land door, het de automobilisten tot een hel makend, vingers opstekend en beledigingen slingerend naar wie hen tot voorzichtigheid wil aanmanen, of gewoon langs wil rijden, voorsteken.
Wie nog heeft er hier al onaangename voorvallen meegemaakt met deze typisch Vlaamse Wegenpest, de Alcoholcyclisten ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Wie kent er de zatte doodrijders niet?
Haast niemand, want ze plegen meestal vluchtmisdrijf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mistoestanden tussen fietsers en auto's worden niet veroorzaakt door DE fietser of DE autobestuurder, maar door EEN domme lul op een fiets of een EEN domme lul achter het stuur. Zo'n type dat op online fora gaat staan zeiken dat alle fietstoeristen zat op hun fiets zitten;
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() touché
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Kan en ' t zal wel zijn dat sommigen er wel iets door beïnvloed worden, maar in dit geval denk ik dat er andere (karakteriële) stront aan de knikker is. Hoe dan ook, altijd en altijd zijn het een minderheid aan kiekens die het voor de meerderheid om zeep helpen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() You know what really grinds my gears?
Serieus, sommige mensen hier missen toch fameuze carrièrekansen ze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() èèèèèèèèèèèèèèn .... hupakeee!
zondag KBC loge Oude Kwaremont ![]() ![]()
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als ik gehaast ben, dan zal ik subtiel maar toch kordaat aandringen zodat de fietsersbende mij doorgag verleent. Mocht die bende dat dan weigeren (bijvoorbeeld omdat ze zat is), dan zou ik lastig worden. Naast claxonneren zou het ostentatief gas geven en uit mijn raampje hangen schreeuwen vast helpen, maar eerlijk: dat is nog nooit nodig geweest. Terwijl ik wel in een regio woon waar wielrennerij populairder is dan het voetbal. Ik deel uw frustratie niet.
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie die paljassen goed volgt en hun rijgedrag bestudeerd, weet dat deze wielerterroristen eigenlijk bij wet zouden moeten verboden worden. Verschillende Vlaamse gemeentes hebben trouwens een klacht ingediend tegen hun bonden, want zij zijn niet enkel gevaarlijk voor iedereen, het zijn ook zeer grote vervuilers en zij werpen het meeste zwerfvuil op onze wegen en vooral in onze natuurparken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gemeentes moesten daarna bijna al hun mensen oproepen en inzetten om de banen terug proper te krijgen voor de echte wedstrijd. Een grap die hen verschillende honderdduizenden Euro's kost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() Is hier een groot wetenschapper aan het woord? ![]() Den dinges, ik heb thuis in mijn tuin een hele rij grote dikke bomen staan die nodig gezaagd moeten worden. Kan ik beroep doen op jou, jij lijkt me de geschikte persoon? ![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze eten en drinken op hun fiets en werpen hun afval gewoon langst de wegkant. Hun vuil meenemen tot aan een vuilbak is te veel werk en te veel gewicht voor deze terroristen. Ze zouden eens moeten stoppen of vertragen op een plaat die ze niet voorzien hebben. |
|
![]() |
![]() |