![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() In de krant HLN staat Morel op plaats nummer 10 van de 100 Belgen van 2009.
Ze bevestigd nogmaals de verdeeldheid die er binnen haar partij heerst. Ook haar "verzet" laat ze zeker niet los, maar namen noemt ze niet. Je kan ook tussen de regels lezen dat ze stilletjes hoopt op een revanche. Tijdens mijn ziekte hebben enkelen aan de top mijn sporen uitgewist.Precies van: we hadden nooit gedacht dat die nog zou terug komen... Ik heb me te lang in de rol van ruziemaker laten duwen.Als ze je eerst naar de reservebank sturen en daarna zelfs van de bus smijten, weet je hoe laat het is. Ik wil gerust supporter zijn, maar dan voor de JUISTE mensen op het veld Ze hebben nu anderhalf jaar tijd om te bewijzen dat hun keuze voor een kleine groep en harde lijn de juiste is... Laatst gewijzigd door De Prof : 29 december 2009 om 10:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nu is het wachten op Brugge veilig & leefbaar
![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hij hier voor vanavond niet heeft gereageerd, bel dan de nooddiensten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Neen, maar als ie hier vandaag niet reageert op dit bericht krijg ik visioenen van een door een ongeval haast dodelijk gewonde BVL die zich over de grond naar de computer sleept "Ik moet reageren... ik moet gaan lachen met het blok dat me m'n zitje niet gunde". We zijn in de dagen van vrede en ik wens die mens dat niet toe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() De kans bestaat dat hij met de kerstdagen teveel heeft gegeten en momenteel plat ligt. Zo'n menu van citroenen met Rodenbach kan nogal zwaar zijn voor de maag.
![]() |
#8 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zeker nu hij in deze tijd graag een aperitief van pure azijn tot zich neemt.
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is onze lieve dame uit Schoten die dat liet optekenen door HLN, niet "de man van Brugge". De goede man heeft duidelijk een uitgesproken haat/liefde verhouding met "die Partei" - hij kan alleen maar de "top" niet uitstaan (en terwijl die "top" het "toppunt van democratie" voorstelt...)
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zucht... mensen, de dt-regel is echt niet moeilijk hoor...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
@Roger. Die haat/liefde klopte in de laatste jaren van mijn verblijf aldaar. Pakweg van 1997 to 2000. Sindsdien is het pure minachtig/walging. Met de vraag wat ik daar ooit in heb gezien. En wat die top betreft, niet iedereen over dezelfde kam scheren. Spijtig genoeg gold/geldt daar ook dat 'de trouwen geen macht hebben, de machtigen geen trouw'. Die wijsheid heb je zeker al door. ![]() Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 29 december 2009 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is: Waar is Morel en waar is Vanhecke ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Moge je alle citroenen krijgen die je wenst en/of denkt nodig te hebben.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het VB zou die strubelingen intern moeten houden.
Dit is heel slecht voor het imago van de partij. Nu ja, wij kunnen er maar wel bij varen hé.
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat vooral de Belgicisten daar gelukkig mee gaan zijn. Soit, ik ga er niet veel meer over zeggen. Die discussie is hier de voorbije jaren al tot ter treure toe gevoerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je gelijk in, iedere partij heeft er al mee te maken gehad.
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() Het VB zal niet veel stemmen verliezen aan de Belgicisten. Eerder aan N-VA inderdaad, heel wat minder aan LDD want daar zat het in 2009 ook niet zo best.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op wie stemden de mensen in 2007? Op wie stemden de mensen in 2009? Wat was hun intentie een half jaar voor de verkiezingen? Wat hebben ze uiteindelijk gestemd? Wanneer hebben ze besloten voor die of die partij te stemmen? Waarom hebben ze voor die of die partij gestemd?
![]() |