![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo iedereen,
Mijn bedoeling is zeker niet om hier een potje reclame te maken maar voor diegene die de Belgische politiek wat beu zijn of denken dat ze het beter kunnen, kom dan even op eRepublik. Mogelijkheden zijn enorm: minister en zelfs eerste minister worden, een partij stichten of joinen, een coalitie vormen, bedrijfsleider worden, enz... Inschrijving is gratis. Hier kan je aanmelden: link We hebben ook een Belgisch forum: link Landstalen zijn Nederlands, Frans en Engels. Er zijn haast geen culturele gevechten tussen Walen en Vlamingen maar soms wel met andere landen die zich met onze politiek bemoeien ![]() Indien je een vraag hebt, post het hier en ik zal met plezier antwoorden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vraag is of je wil oprotten. mvg, Jazeker |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent de zoveelste die met deze prullen afkomt. Blijf maar in die virtuele wereld hangen. Zullen wij het land wel verder afbreken. Hoeze de Belgische politiek beu? Integendeel
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik quote even wat hierboven te lezen staat in de beschrijving van deze topic: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
heeft wel nog ne coole Epson matrix printer, zo eenen die een geluid maakt dat door merg en been gaat dat mis ik toch in de huidige bureau`s, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Raf, heb je geen angst om foto's van jezelf te publiceren ? Je weet toch dat je niet enkel vrienden hebt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan jou is ècht een groot komiek verloren gegaan hé...
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie alleen maar Frans en Engels. Kutforum dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och... ik liep wat slecht gezind. Gelieve mijn excuses te aanvaarden voor mijn taalgebruik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() Geen probleem jazeker. Excuses aanvaard.
Forum is hoofdzakelijk Engels om communicatie met onze multiculturele gemeenschap goed te kunnen onderhouden. Afzonderlijke topics voor gesprekken in het Nederlands en Frans zijn ook te vinden in het forum gedeelte "Binnenlandse zaken". Alle Vlamingen spreken Engels. Sommige Franstaligen hebben het daar een beetje moeilijk mee maar de meesten passen zich wel aan. Arabisch vinden jullie niet in eBelgië maar mocht je dat missen dan vind je wel wat Afrikaanse e-landjes in eRepublik ![]() De Germaanse bevolkingsgroep wordt uiteraard niet vergeten maar heeft zich voorlopig nog niet gemanifesteerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Slippendragers.
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Walen zijn arme negerkes die één taal kunnen en amper boeken kunnen betalen. Internet hebben ze maar één uur per week. Het is enkel daarom dat het onredelijk zou zijn om Nederlands te gebruiken op dat forum.
![]() Ik speel dit virtueel spel niet, maar mij dunkt dat veel Vlamingen versjast zijn naar eNederland en ik geef ze geen ongelijk.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 27 april 2010 om 15:18. |
![]() |
![]() |