![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En Nigeriaanse hoertjes om ze te pijpen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Ach ja, de VRT, ze heben een stokje gevonden.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan Kaiser: Loopt U soms over straat al kijkende door een rolletje WC papier?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Zeg Kaiser, wanneer begint je inburgeringscursus?
Tjonge toch, een goede taalcursus zou jij best eens kunnen gebruiken. Uit welke concentratieschool hebben ze jou geschopt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ik nu vlieg wille zijn, nu groot paniek zijn op madouplein en de madammen wa klop krijgen... tot nu niets te lees op website vloms blok
en anders ze zo vlug zijn... als het in hun winkel past ![]() zondag feestje in De Zevende Dag, , jij komt toch ook... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Allez Kaiser PDR hebben ze op school al iets geleerd over meervoud en enkelvoud ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mogelijk omdat ze 10 jaar zijn, maar kom, ze hebben ook smilies, all you need. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() die rechtsen van VB hebben slecht spul verkocht
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() ja en ik denk dat gij het nog genomen hebt ook
slechte shit zeg... doe ze een proces aan wegens racisme
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Die 'Kaiser' is een vreemdeling hoor, dus moet er niet op geantwoord worden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() pro fascisme?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Pim Fortuyn gebruikte ook ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Op erasmus in Spanje heeft een Amerikaans meisje me ooit voorgesteld haar anaal "te bevredigen" omdat ze haar maagdenvlies nog wou behouden. Het zijn niet alleen sommige mannen die erop kicken. Mij zegt het niets, maar ja, ieder zijn meug.
||
![]() |
![]() |