![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() AMSTERDAM - Abortus en het homohuwelijk zijn vandaag de dag twee van 'de meest verraderlijke en gevaarlijke' dreigingen in de wereld.
Dat heeft Paus Benedictus XVI donderdag in het Portugese Fatima gezegd tegen katholieke opleiders, sociaal werkers en anderen. Eerder op de dag hield de paus een mis in de Portugese bedevaartsplaats. De mis van de kerkvader vormde het middelpunt van zijn vierdaagse bezoek aan Portugal en vond plaats op de dag dat het precies 93 jaar geleden was dat drie plaatselijke herderskinderen uit Fatima zeiden een Mariavisioen te hebben gehad. http://www.nu.nl/buitenland/2246958/...-dreiging.html ____________________________________ Ik ken iets heel anders wat volgens mij een veel grotere verradelijke en gevaarlijke dreiging in de wereld vormt: ![]() Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 13 mei 2010 om 21:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Ik zou de echte woorden van de paus eens willen horen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Ik heb het op het laatste nieuws gelezen wat hij zei en daar komt het woordje homo zelfs niet in voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Eerst de exacte weergave van zijn toespraak, dan pas oordelen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klikkerdeklik!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ik heb toch goed gelezen. Laatst gewijzigd door Inno : 13 mei 2010 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En heb je het ook begrepen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Ja Raf.
Hij is tegen abortus en wil dat het huwelijk geheiligt wordt, een huwelijk dus een man en vrouw. Hij zegt niet ik ben tegen homo's ofzo. Hij is voorstander van een natuurlijk huwelijk zonder een oordeel te vellen of same sex huwelijken. Waarvan hij natuurlijk geen voorstander van is, maar hij zegt er niks over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je hebt er dus duidelijk niet al te veel van begrepen. Niet dat we dat verwachtten hoor...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is inderdaad hallucinant dat de baas van het grootste en machtigste pedofielennetwerk ter wereld het lef heeft zich moreel verheven te voelen boven anderen. Wraakroepend zelfs. Hoe lang nog voor er krachtdadig opgetreden wordt tegen deze misdaadorganisatie?
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En de paus heeft daarmee natuurlijk groot gelijk, laat daar geen twijfel aan bestaan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |