![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Staatssecretaris
|
![]() Bij de Nederlandse tweedekamerverkiezingen behaalde de VLD een historisch resultaat
en is nu voor het eerst de grootste partij van Nederland. Maar als je de stemmen van VLD + de PVV van ex-VLD-lid Wilders bij elkaar optelt krijg je pas echt een sensationele score (31+24=55). Food for thought: Ik denk dat Rutte zijn uitstekende resultaat ook te danken heeft doordat hij zich nadrukkelijk niet tegen de PVV heeft afgezet. De Partij voor de Vrijheid deed het as usual een stuk beter dan de peilingen voorspelden. Opinipeilers als D'hondt staan compleet voor joker, maar dat kan hen blijkbaar niets schelen. Het lijken wel prutsende manipulatoren. Op De Wereld Draait Door verdedigde D'hondt dat hij twee uur voor het sluiten van de bureaus al op zijn website zoals altijd een soort prognose neerkliederde. NRC- Carel Brendel Citaat:
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 10 juni 2010 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vld ? :-d
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() D'hondt? :-d
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daarom vind ik het voor de opiniepeilers wel meevallen, zij weten wat er achter hun modellen schuil gaat, dan kan je beter wat over de partijen zelf zeggen.
Laatst gewijzigd door Adam Smith : 10 juni 2010 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ![]() Ik heb méér en meer respect voor NL. Klasse. Zonet Prem op de Vlaamse Radio 1. Prem schaamt zich er niet voor dat hij PvdA stemt, maar vertelde ook geleerd te hebben van het hele meuterige cordon sanitair gedoe van Vlaanderen. Wat een verademing: een land dat de dingen durft te benoemen. Noch Prem, noch de VVD en zelfs Cohen gedragen zich niet anaal geconstipeerd bij het vernoemen van de PVV maar leven met hun 'tegenstanders' en tonen respect voor hun succes. Nederland speelt niet vuil. Chapeau. Daar kunnen heel wat Belgen nog van leren. Dat zal wel komen dan, binnen 15 jaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Doet me denken aan de verkiezingen van 2007, toen de winst voor LDD niet opgemerkt werd...
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is pas respect. ![]() Heb dat zelf nog meegemaakt in een gezelschap van SpA mensen: moest urenlang luisteren naar hun gedebatteer (waarbij ze het allemaal met elkaar eens waren), maar toen ik mijn - afwijkende mening - wilde laten kennen, werd er panisch een cordon sanitair om me heen gebouwd en werd me het zwijgen opgelegd. Respect voor zijn eigen clubje, dat is gemakkelijk. Maar durven de ander aan te kijken, recht in de ogen, dat is moeilijker. Laatst gewijzigd door ShoshannaKimberley : 10 juni 2010 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jammer van de SP wel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() VLD moet natuurlijk VVD zijn.
Ook de val van de CDA is door niemand voorspeld. Die peilingen zijn bijna WAARDELOOS.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Andere verschillen kunnen de laatste dag zijn ontstaaan als de zwevers gaan landen. De misser van de PVV voorspelling, is waarschijnlijk ontstaan ,omdat deze stemmers ditt wel in het geheim in het hokje doen ,maar niet in het openbaar bij enquettes zeggen. Laatst gewijzigd door Sidharta : 10 juni 2010 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
en vooral bedoeld zijn om de publieke opinie te beïnvloeden. Met een zorgvuldig samengestelde steekproef van 2.000 kan je uit eender welke populatie (100.000, 1 miljard, maakt niet uit) al een zeer representatief resultaat bereiken. Ik kan er iets naast zitten, maar ik geloof dat de foutenmarge dan nooit meer dan 2,5% bedraagt, niet foutloos, maar heel wat beter dan "het geven van een tendens". De gigantische missers van de peilers geven te denken. En ik ben ervan overtuigd dat ze alles behalve neutraal zijn.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 10 juni 2010 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Staatssecretaris
|
![]() Gejat van Savatage:
Allemal even fout. Met Maurice De Hond Citaat:
Die beroepsbedrieger krijgt jaarlijks wel uuuuuuuuren zendtijd bij de vara.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 10 juni 2010 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |