![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Schepen
|
![]() Triestig.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stilaan begin ik te geloven dat Bracke een dubbele rol speelt in die partij.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij speelt het goed den Bracke, dat moeten we hem nageven.
Nog even en hij is een Vlaamse martelaar.
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() Ik ben er nog altijd niet 100% uit voor wie ik stem zondag, maar als het n-va wordt, dan geef ik een voorkeurstem aan iedereen behalve de lijsttrekker, Siegfried Bracke, en de opvolgers. (ik stem in Oost-Vlaanderen)
|
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nooit van mijn leven zou ik mijn stem geven aan een CD&V of Open VLD. Hun gedrag is extreem, oneerlijk, beschadigend en hypocriet.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 2
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De schok moet van die orde zijn dat de Walen volledig dichtslaan en over niets meer willen onderhandelen.
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En hopelijk kan de Vlaming zelfstandig denken en laat die zich niet beïnvloeden door dat volkje.
Hopelijk komt er een tegenreactie van de kiezer en stemmen ze juist daarom N-VA. |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Die beschadigingsacties staan in de geschiedenis gegrifd en vergeet de echt Vlaming nooit van zijn leven.
|
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eens zien of Bart & co het zondagavond al niet "vergeten" zijn...
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Namelijk de 13° 's avonds. Dan is het gedaan met 'geloven dat hij een stemmenkanon is'. Dan gaan we weten of 't ja is of neen. Dubbele rollen is dan een zorg voor binnen vier jaar. Tenzij ge misschien wat uitleg zoudt geven wat dat is, een dubbele rol; en op bazis van wat dat je dat stilaan begint te geloven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bracke moet niet zeuren, hij heeft decennia lang een hoofdrol gespeeld in de beschadigingsacties tegen het Vlaams Blok/Belang.
|
![]() |
![]() |
#15 |
Burgemeester
|
![]() de beschadigingscampagne van de meerderheidspartijen heeft zo goed gewerkt dat ik zondag zeer zeker NIET voor de meerderheidspartijen zal stemmen !
![]() ![]()
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, de overwinning gaat van die orde zijn dat ze niet anders kunnen dan standvastig blijven. Er is iets veranderd in Vlaanderen. Bracke is daar het symbool van, het is een karakterverandering bijna, misschien zelfs een mentaliteitswijziging. Artiesten en journalisten die zich openlijk uitspreken tegen Belgie, dat is nooit gezien! De verkiezingsoverwinning van de NVA gaat enorm zijn. En als het werkelijk een mentaliteitswijziging betreft, dan is het afgelopen met Belgie.
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |