![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Als je dit leest http://blog.seniorennet.be/angeltjes....php?ID=658447
het spijt mij beste vrienden van de NVA maar ik kan echt niet voor de NVA stemmen, met de beste wil van de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestaat al een draad over, door jezelf opgestart overigens:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=138709 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ik ben voor euthanasie bij dementerenden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai, die zit.
Dit is de upperkut-post van 2010 voor gans dit forum.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn wellicht partijen waar je nog heel wat meer blz kunt vullen met hun heldendaden...
Waarom WEL op de NVA stemmen? - eindelijk een kans om een groter aantal Vlamingen achter één partij te stoppen die men niet zomaar met een cordon kan platleggen, dat zou pas helemaal potsierlijk zijn - eindelijk een kans om om toch iets meer door te drukken van de Vlaamse eisen dan met de andere zgz rechtse partijen die in verspreide slagorde veel kunnen roepen maar niets doen - soms heb ik de indruk dat ze dat zelf zo willen houden trouwens... - zo zal het nog meer in het oog springen dat indien nog meer kiezers van LDD en VB naar het NVA overstappen, al was het maar tijdelijk, de Vlamingen eindelijk een blok beginnen te vormen in verhouding tot hun economisch gewicht in dit landje - de franstaligen zullen nog meer schrik krijgen wanneer ze zien dat het alhier menens aan het worden is, en wat minder gekakel opbrengen! Nu "gaan ze akkoord met een staatshervorming enz".... op voorwaarde dat ze er meer voordelen uithalen dan de Vlamingen zelf, als dat niet duidelijk is! Niet voor de NVA stemmen is stemmen voor het jarenlange immobilisme dat we al zo goed kennen. En mocht het NVA niets van zijn beloften waarmaken, dan vernietigen ze zichzelf ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vrees dus dat ook Bart De Wever voor een onmogelijke opdracht komt te staan. Maar goed ... wie niet waagt niet wint ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Aangezien we nog niet in de toekomst kunnen kijken (sommigen denken van wel) is het raadzaam om uit het verleden de nodige lessen te trekken en prognoses af te leiden. Blijkbaar kan je geen van de aangehaalde items weerleggen, dus kunnen we gerust stellen dat uw handtekening zeer goed BDW beschrijft
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't ja wordt moeilijk volgen om nog te weten wie die argumenten nu eigenlijk heeft geschreven. Il Falco? Armando? Corsamonta? Griffon? Of zou die man al zover heen zijn dat hij zelfs zijn eigen naam niet meer weet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoef niets te weerleggen wegens niet relevant. Daar sta jij pas van te kijken hé.
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stem op de nva om te trachten op een ordentelijke manier tot een onafhankelijk Vlaanderen te komen.
Het zou vlugger gaan met medewerking met het Belang, maar helaas, die zijn nog een beetje te bezoedeld; ik doe geen zaken met "kriminelen"; (die paar andere programmapuntjes, tot daar nog toe, alhoewel het anti-Europees standpunt van het Belang me erg stoort) Ik vind mijn standpunt niet 'nasionalistisch', in die zin dat ik niets heb tegen Nederlanders, Duitsers, Luksemburgers, Fransen, Engelsen, andere EU-ers of andere wereldburgers. Walen worden dus gewoon mensen uit een buurland. Niet meer of niet minder.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() Mijn tijd komt nog.
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Heb de 7de dag gezien vandaag. Bart Dewever kwam er maar slapjes uit. Die man heeft eigenlijk niets te vertellen. Altijd dezelfde slogans, altijd dezelfde clichés. Maar geen oplossingen.
Zeer slechte beurt voor Olijke Bart. De zotskap ligt hem precies beter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Hahaha...
![]() Hij moet wel nog een paar kilo's afvallen en zich een Duitse scheper aanschaffen. Laatst gewijzigd door Tejokus : 30 mei 2010 om 17:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zeker als het over de nationale kieskring gaat, kon hij maar groen lachen toen BDW het had over de pariteiten enzo.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik Heb een Phillips, dat gaf toch andere beelden dan die jij beschrijft.
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 30 mei 2010 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |