![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Mijn verkiezingspoll op mijn site heeft de 1.000 stemmen bereikt.
Traditionele partijen, beef en bibber voor deze peiling!
#2 |
Gouverneur
|
![]() waarom vlaams belang op 1 met minder stemmen dan NVA op 2?
|
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Graag gedaan!
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Dit is geen hitparade. Een slimme waarnemer heeft direct door dat de rangschikking van rechts naar links loopt.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 12 juni 2010 om 05:46. |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit geeft natuurlijk alleen maar de voorkeur weer van mensen die jouw site bezoeken. Niet echt een eerlijk verdeelde doorsnee van de bevolking. Als je er zo een zo hebben van vorige verkiezingen ook, dan zou er wel enige relevantie aan zijn.
Bijhouden dus voor de volgende keer. |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() Uiteraard! Hoe linkser, hoe conservatiever, dat is gewoon een feit! Er is niets progressief meer aan links.
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebt U naast een fakerslijst ook een lijst van goede klanten, misschien wel uit politieke hoek ?
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vraag me serieus af welk standje dat is......of bedoelde ze daarmee gewoon de missionarishouding. O-VLD is volgens het een of ander onderzoek het meest op seks belust. Gelijk de konijntjes dus waarschijnlijk prefereren die een standje �* la "op z'n hondjes" SP-a' ers maakt het niet uit waar,wat,hoe en met wie ze het doen. Da's hun sociale kant die bovenkomt. De echte die-hard sossen doen het zelfs als bij hun vrouw de "rode vlag" buitenhangt, een echte politieke hoogdag voor hen. Groen! doet het uiteraard enkel en alleen in de gezonde buitenlucht,om het even welk standje,zolang ze hun geitenwollensokken maar mogen aanhouden. Zonder condoom uiteraard, want de productie daarvan is slecht voor het milieu. Die van N-va doen het waarschijnlijk met iedereen, in een standje waarbij ze plat op de buik gaan liggen. (je zal als koppel maar allebei op N-VA stemmen , lekker samen een rondje matrasneuken ![]() Ik ben een VB'er , mij is het om het even waar ik het doe en in welk standje....maar ik ga niet VREEMD . ![]() O ja, en ik bezoek de site van HOT-Marijke niet en heb dus ook niet deelgenomen aan haar poll. ![]()
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 12 juni 2010 om 08:29. |
|
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() kan wel kloppen... ik heb zo eens rond gevraagd in mijn omgeving wat de mensen gaan stemmen... is gelijkaardig.
CD&V heeft dit zichzelf aangedaan, het is hun immobilisme dat de hele zaak zo ver heeft laten komen... als dat nog niet erg genoeg is, is hun voornaamste thema waarmee ze naar de kiezer zijn gestapt 'Jamaar, wij als CD&V zijn een beetje achterlijk en vergeten dat we jaren samen in een kartel hebben gezeten, maar N'VA, hoe zit dat nu eigenlijk? Wilt ge het land opsplitsen of niet?'.
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Er is trouwens een groot verschil tussen personen die mijn site bezoeken en effectieve klanten. Al goed, want 20.000 man per dag zie ik niet echt zitten. Buiten mijn fakerslijst hou ik trouwens geen enkele lijst bij.
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#16 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 12 juni 2010 om 08:51. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen, ik aanvaard dat de huidige kiezer nog steeds een beetje een bange oude kwezel is van een grootmoeder is. Moet je nu dat oudje in het gezicht slaan met te zeggen dat je voorhuwelijkse betrekkingen wilt, samenwonen zonder te huwen, niet tegen abortus ... enz. Bah neen, ge zegt gewoon aan dat moederke dat ge gaat trouwen, en dan is dat mens kontent.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ben je een meeloper van de NV.A geworden en je hebt jezelf als fan van broeder Bracke uitgeroepen (Vlaams Strikske). Trek er zelf uw eigen conclusies uit, ik ga dat niet doen. |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20100608_125
![]() Laatst gewijzigd door Renesse : 12 juni 2010 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |