![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Mensen die op een linkse partij stemmen vrijen minder vaak en zijn ook het minst tevreden over hun bedprestaties. Uit een recente enquête blijkt dat je seksleven nauw samenhangt met je politieke voorkeur.
Tevredenheid Uit een enquête van onderzoeksbureau Data Driven bij 2000 stemgerechtigde Vlamingen over hun politieke voorkeur en hun seksleven blijkt dat mensen die op Open Vld stemmen het vaakst seks hebben, namelijk 7,4 keer per maand. Bij Lijst Dedecker is dat 7,2 keer en bij N-VA 7 keer. Mensen met een linkse voorkeur vrijen duidelijk minder vaak, sp.a-kiezers doen het 6 keer per maand, bij Groen! is dat 5,9 keer. Ook blijkt dat Open Vld'ers het meest tevreden zijn over hun seksleven, ze geven zichzelf 7,2 op 10, N-VA 7,1 op 10, CD&V'ers geven zichzelf een 7. Ook hier scoren de stemmers van linkse partijen weer slechter, samen met Lijst Dedecker. Masturberen Bijna de helft van de Groen!-kiezers geeft toe soms te masturberen, bij Open Vld is dat 43,4 procent, bij sp.a is dat 42,2 procent. CD&V-stemmers zijn het 'zedigst': 69 procent van hen doet niet aan zelfbevrediging. (ep) hln Ik vraag me af wie bestelt en betaalt dergelijke enquêtes. En nog meer wie gaat er op in. ![]() Trouwens wat is er zo relevant aan. |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol
|
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verbaast mij niet.
Ik heb al heel veel frustraties gezien bij links-actieve vrijgezel jongens, als de links-actieve niet-vrijgezel meisjes met hun maghreb of rasta vriend staan te lebberen op de activiteiten ![]() Nuja, over de rasta's weet ik niet of ze effectief tot seks raken met hun wiet-gebruik... maar de toenadering tot is alvast indrukwekkend
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() k&k
#5 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet moeilijk, zoals die na de verkiezingen door hun partij steeds maar weer genaaid worden.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Burgemeester
|
![]() die zit!
|
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel die vraag aan Van Hecke & Morel.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Betekent dit dat het gemiddelde zo'n 6,8 keer per maand is?
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() En groenen zijn rukkers
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Ik heb het ook gezien op de site van Het Laatste Nieuws of moet ik zeggen Het Laagste Nieuws
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Wie betaalt er in godsnaam voor zo een belachelijke onderzoeken?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() waw... de nieuwswaarde is euhm... 0.
wie beslist er nu om zo iets te 'onderzoeken'?
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
#15 |
Burgemeester
|
![]() thyssen is misschien nog steeds op zoek
|
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De bron zegt toch al genoeg; HLN is de modernste sensatiekrant die het vaakst gelezen word op het internet en gooit voor meer dan de helft zijn geloofwaardigheid over de haag en volledig zijn serieusheid. Ach ja duiding is ver te zoeken in de vlaamsche gazetten, sensatie en opiniemakerij daar en tegen schering en inslag zoals anderen mij al voor komen hebben zeggen.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() tja, het is maar hoe je het bekijkt. Rukkers zitten tenminste niet aan een ander. Een meer relevante vergelijking ware misschien geweest hoe bevredigd de partners waren van die politici.
|
![]() |