![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Om Belgie niet te laten overspoelen met homofiele asielzoekers heeft men besloten,in samenspraak met Interbrew, om Dardenne formateur te maken.
Hierdoor hopen de bierbrouwerijen op het bezoek van vooral Nederlandse en Duitse alcoholiekers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Wtf ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Zelf gevonden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als U Daerden (niet Dardenne) ook maar een beetje zou kennen zou U weten dat de man wel eens een glas wijn drinkt, haast nooit bier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Understatement van het jaar!
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw eerste bijdrage hier is niet meteen een schot in de roos. Ik begrijp niet dat iemand die zich registreerd onmiddellijk met zulke onzin mag afkomen, mij lijkt dit eerder iets voor K & K
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 30 juni 2010 om 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat die filmmakers zich toch bezighouden waar ze goed in zijn.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Alléén uitgevonden?Moet ik veronderstellen dat dit een hoax is?Misschien kan je ook vertellen wie die Interbrew-onderhandelaar was???En wie is die MEN waarover je spreekt???Klare taal,hé Rob,daar houd ik van... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of bedoel je Michel Daerden? Le Papa... Overigens welkom, Geert Hoste, ik zie dat je nog altijd even goede grappen maakt.
![]() |