![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...estie_De_Wever Wat is jullie mening hierover? Moet de vraag tot amnestie besproken worden bij de regeringsvorming? |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
alle middelen zijn blijkbaar goed om de Vlamingen tot vragende partij te maken ![]() fuck deze Belgische onstaat, die heeft geen amnestie te geven, die staat dient opgedoekt. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de frankofonen is het moeilijk om over zo'n dossier te praten, in de huidige omstandigheden.
Want zij hebben de reflex om voor alles en nog wat een prijs te vragen. En de prijs op te drijven door eerst wat tamtam te maken over de zogezegde fascistische kant van deze vraag die in het ultra-rechtse Vlaanderen leeft ... bla bla .. Meer logische gang van zaken: justitie wordt een Vlaamse bevoegdheid, en Vlaanderen voorziet in een soort amnestie. ps. Het is ook moeilijk praten over dit dossier in Vlaanderen. nog meer ps: het zou aan de mensen eens duidelijk gemaakt moeten worden wat het precies zou inhouden, die amnestie, voor wie en voor wat .... (alleszins de vele geëxecuteerden die kort na de 2wo gevallen zijn, worden niet terug tot leven gebracht)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kwestie is: waarom zouden de frankofonen daar geen prijs voor vragen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De vraag is: waarom zou een Vlaming genade vragen aan een criminele organisatie die ze aan het afbreken is?
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
madame la baronesse gaat blijkbaar voor een upgrade van haar titel ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 30 juni 2010 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerste vraag is: wie is Hilde Kieboom eigenlijk? Ik heb daar nog nooit over gehoord.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hela, mijne wiki marcheert goed genoeg, maat
![]() Soit, kijk: ik bedoel uiteraard niet letterlijk wie dat is, dan wel "wat heeft die te betekenen in de samenleving". Als ik al moet gaan opzoeken wie die madam is, dan heb ik zo'n vaag maar groot vermoeden dat madam eigenlijk maatschappelijk weinig of niets betekent, laat staan in het politieke debat. En, bijgevolg, vraag ik me af waarom madam die uitspraak doet en waarom dat het enige is dat onthouden wordt uit haar interview. Omdat ze verder eigenlijk niks te vertellen heeft? Is het daarom? Mijn argwaan tegenover een aristocrate kan ik niet onder stoelen of banken steken, met of zonder wiki.
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er wordt een oeroude eis van de Vlaamse Beweging op tafel gelegd en op een of andere manier is het toch een anti-Vlaamse zet, faut le faire |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de Vlaamse beweging is ondertussen gegroeid én veel toekomstgerichter het is echt gedaan met cadeau's aan Belgie. Belgie heeft al zijn kansen verkeken, ook de kans op amnestie. |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarmee precies maak ik me belachelijk?
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus?? Enige toelichting?
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal ondertussen e klapke gaan doen met de buurmeid.
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |