![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() "Bite my metal shiny ASSSSSSSSSSSSSSSSSS" ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 23 juni 2010 om 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe wa waar wanneer???
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() On tze interwebzzz natuurlijk.
Waar anders? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Superieure serie. In tegenstelling tot The Simpsons heeft Futurama trouwens nooit een dipje gehad qua niveau.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eindelijk! Die foto doet me denken aan een boek van Stephen King. "Desperation", dacht ik dat het was.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 24 juni 2010 om 01:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, ik dacht even dat het legendarische Futurama Festival terug uit zijn as herrezen was. Niet dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soit die rechter is gewoon achterlijk. Natuurlijk is dat niet zoals een boek uitlenen. Er wordt namelijk niets uitgeleend. Er wordt iets gekopieerd en dat is een fundamenteel verschil. De exemplaren worden vermenigvuldigd terwijl daar geen compensatie voor wordt betaald aan de mensen die het gemaakt hebben. Dus het is zoals het kopieren van een boek en dan doorgeven. Dat is illegaal, niet meer niet minder. Wat je er ook van zegt het is respectloos ten opzichte van de mensen die Futurama gemaakt hebben en dat terwijl je er zogezegd een gigantische fan van bent. Proficiat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt de denkwijze van een fossiel. Downloaden GENEREERT omzet. http://forum.politics.be/showthread.php?t=140860 Laatst gewijzigd door ondineke : 24 juni 2010 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist, iedereen die de boel download zal de DVD kopen. Nergens wordt bewezen dat illegale downloads voor een hogere omzet zorgt dan zonder illegale downloads.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn 4,7 miljoen Nederlandse internetgebruikers van 15 jaar en ouder die in de afgelopen 12 maanden wel eens iets hebben gedownload, zo blijkt uit het onderzoek. Hoewel downloaden jaarlijks voor 100 miljoen euro misgelopen omzet zorgt, is het uiteindelijke effect toch gunstig voor de Nederlandse economie. “Naar schatting ligt de toename van welvaart bij de consumenten in de orde van 200 miljoen euro per jaar”, schrijven de onderzoekers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Zetner stelt dat illegaal downloaden de kans op het aankopen met 30% vermindert. Deze resultaten werden bevestigd door Peitz en Waelbroeck. - Als de platenfirmas minder inkomsten hebben dan wordt er minder geinvesteerd in talentontwikkeling (Huygen 2009) - Siwek (2007) stelt trouwens dat piraterij ook schade aan de leveranciers en klanten veroorzaakt. Daardoor gaat er een grote hoeveelheid economische output verloren, ontstaat er werkloosheid en worden er veel minder belastingen en BTW betaald. Voor de Amerikaanse economie houdt dit 12 miljard dollar en 71K werknemers op een jaar in. Hier moet wel gezegd wordne dat potentiele "positieve" elementen van piraterij volledig buiten beschouwing werden gelaten. Maar soit, als jij je geweten sust door te stellen dat je de economie stimuleert door te stelen dan doe je maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Het is geen stelen want je neemt niets weg.
Door te downloaden ontdek ik andere artiesten, software, films, ... De discussie is hier al eerder gevoerd. Platenfirma's zijn mastodonten die niet aan vernieuwing doen, hun businessmodel is hopeloos achterhaald EN ze bieden geen alternatief. So they can bite my shiny metal ASS |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
![]() Citaat:
Enerzijds beweert men dat downloaden jaarlijks "voor 100 miljoen euro misgelopen omzet zorgt", anderzijds ligt "de toename van welvaart bij de consumenten in de orde van 200 miljoen euro per jaar". Allemaal zeer verwarrend. Grappig vind ik wel het onderstaande: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Happy reading (pdf alert) Laatst gewijzigd door Cdude : 24 juni 2010 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb enkel jouw tekst geciteerd, niets meer, niets minder, een tekst die verwijst naar een 142 pagina's tellend verslag. Ik zal trouwens maar gemakshalve aannemen dat jij het verslag nauwgezet aan een kritische, objectieve studie onderwerpen hebt, pagina per pagina. Tot slot heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Maar dat zal voor jou geen probleem mogen zijn, als expert ter zake. |
|
![]() |
![]() |