Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 3 juli 2010, 09:19   #1
bartje
Minister-President

Standaard Tsjeven boycotten eedaflegging Bourgeois en Muyters

De kans is groot dat de CD&V komende woensdag hun kat stuurt naar de eedaflegging van NV-A ministers Muyters en Bourgeois. Die nemen dinsdag ontslag als minister om hun eed te kunnen afleggen als kamerlid en senator om meteen nadien al terug ontslag te nemen en terug minister te kunnen worden in de vlaamse regering.
Eric van Rompuy vindt het ganse gedoe echt shouwwpel.

Maar blijkbaar zijn onze aller tsjeven héél kort van geheugen en zijn ze vergeten wat minster Vanacker vorig jaar gedaan heeft, nadat hij verkozen was als Brussels parlementslid heeft hij net hetzelfde gedaan. Daar wordt er nu natuurlijk over gezwegen in alle talen...

Tsjeven, het zijn en blijven tsjeven en ze kunnen hun zwaar verlies blijkbaar héél moeilijk verkroppen dat ze niet meer overal de hoogste viool kunnen spelen.

Dus.... wie gelooft deze mensen nog????

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline  
Oud 3 juli 2010, 09:33   #2
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Kunt ge geloven dat ik medelijden met ze krijg.
Vette Pois(s)on is offline  
Oud 3 juli 2010, 09:35   #3
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
De kans is groot dat de CD&V komende woensdag hun kat stuurt naar de eedaflegging van NV-A ministers Muyters en Bourgeois. Die nemen dinsdag ontslag als minister om hun eed te kunnen afleggen als kamerlid en senator om meteen nadien al terug ontslag te nemen en terug minister te kunnen worden in de vlaamse regering.
Eric van Rompuy vindt het ganse gedoe echt shouwwpel.

Maar blijkbaar zijn onze aller tsjeven héél kort van geheugen en zijn ze vergeten wat minster Vanacker vorig jaar gedaan heeft, nadat hij verkozen was als Brussels parlementslid heeft hij net hetzelfde gedaan. Daar wordt er nu natuurlijk over gezwegen in alle talen...

Tsjeven, het zijn en blijven tsjeven en ze kunnen hun zwaar verlies blijkbaar héél moeilijk verkroppen dat ze niet meer overal de hoogste viool kunnen spelen.

Dus.... wie gelooft deze mensen nog????
at niet wegneemt dat ik zoiets van NVA ministers nooit gedacht zou hebben. Enfin hiet kunnen we dus ook zeggen "wat schiet er van de geloofwaardigheid van Muyters en Bourgeois nog over"
speurneus is offline  
Oud 3 juli 2010, 09:37   #4
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
at niet wegneemt dat ik zoiets van NVA ministers nooit gedacht zou hebben. Enfin hiet kunnen we dus ook zeggen "wat schiet er van de geloofwaardigheid van Muyters en Bourgeois nog over"
Het was alle man op het slagveld met de laatste verkiezingen.

Zo steekt la belgique nu eenmal in elkaar en zo kunnen we het afbreken.
Vette Pois(s)on is offline  
Oud 3 juli 2010, 09:38   #5
bartje
Minister-President

Standaard

Ik keur dus ook niet goed wat Bourgeois en Muyters doen hé maar CD&V zijn wel de eerste die moeten zwijgen vind ik en medelijden met hen krijgen... goh zo ver gaat het nu niet hoor bij mij, tegen dat ik medelijden zou krijgen met de tsjeven tja dan moet pasen al ergens de week voor Kerstmis vallen denk ik .

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren

Laatst gewijzigd door bartje : 3 juli 2010 om 09:39.
bartje is offline  
Oud 3 juli 2010, 09:54   #6
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

De CD&V is in deze natuurlijk zo hypocriet als de pest en doet dit louter om de N-VA te discrediteren. Dat verandert echter niets aan het feit dat de N-VA hen het wel heel makkelijk maakt om dat te doen.
Herr Oberst is offline  
Oud 3 juli 2010, 10:09   #7
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

De politiekers geven het goede voorbeeld aan de bevolking. Trouw voor de wet als het je financieel goed uitkomt maar laat je scheiden als dat de huur van je sociale woning naar beneden haalt, .... Nog efkes en Vlaanderen is zo corrupt als Congo.
Scherven A. Mok is offline  
Oud 3 juli 2010, 10:41   #8
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
De politiekers geven het goede voorbeeld aan de bevolking. Trouw voor de wet als het je financieel goed uitkomt maar laat je scheiden als dat de huur van je sociale woning naar beneden haalt, .... Nog efkes en Vlaanderen is zo corrupt als Congo.
och, het kon erger
zo corrupt als wallonie
born2bewild is offline  
Oud 3 juli 2010, 10:55   #9
Arnforpresident
Burger

Arnforpresident's schermafbeelding

Standaard

Geloofwaardigheid verdien je niet met dit soort fratsen. Geloofwaardigheid verdien je door consequent te zijn in uw standpunten, en ook na de verkiezingen hetzelfde te zeggen als daarvoor. CD&V, VLD, SPA, ze kunnen er allemaal wat van leren.
Arnforpresident is offline  
Oud 3 juli 2010, 12:34   #10
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnforpresident Bekijk bericht
Geloofwaardigheid verdien je niet met dit soort fratsen. Geloofwaardigheid verdien je door consequent te zijn in uw standpunten, en ook na de verkiezingen hetzelfde te zeggen als daarvoor. CD&V, VLD, SPA, ze kunnen er allemaal wat van leren.
Geloofwaardigheid brengt niet op zo lang voor de volgende verkiezingen. Het kiesvee is erg kort van geheugen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.

Laatst gewijzigd door van Maerlant : 3 juli 2010 om 12:34.
van Maerlant is offline  
Oud 3 juli 2010, 12:39   #11
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Muyters en Bourgeois hebben met de grootste onderscheiding gedaan wat ze moesten doen: de verkiezingen winnen, met daarbij een dreun aan de allerlaagst mogelijke partij uit te delen: de tsjeverij.

Nu wordt er van diezelfde twee nog meer verwacht, door hun kiezers en door hun partij: hun best blijven doen in de Vlaamse regering.

Deze nva-kiezer ziet dus geen probleem.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 3 juli 2010, 13:02   #12
Julianus
Lokaal Raadslid

Julianus's schermafbeelding

Standaard

Kunnen de burgemeesters van Linkebeek, Wezenbeek-Oppem & Kraainem nu dinsdag benoemd worden?
Oud 3 juli 2010, 13:19   #13
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Julianus Bekijk bericht
Kunnen de burgemeesters van Linkebeek, Wezenbeek-Oppem & Kraainem nu dinsdag benoemd worden?
Alsof dat enkel door de N-VA komt dat die niet benoemd worden?
De ganse Vlaamse regering wenst hun benoeming niet, net zoals de vorige Vlaamse regering dat niet wenste, met een VLD minister voor binnenlands beleid.
lomeanor is offline  
Oud 3 juli 2010, 13:25   #14
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Muyters en Bourgeois hebben met de grootste onderscheiding gedaan wat ze moesten doen: de verkiezingen winnen, met daarbij een dreun aan de allerlaagst mogelijke partij uit te delen: de tsjeverij.

Nu wordt er van diezelfde twee nog meer verwacht, door hun kiezers en door hun partij: hun best blijven doen in de Vlaamse regering.

Deze nva-kiezer ziet dus geen probleem.
Dat zullen we de volgende verkiezingen wel zien.
Scherven A. Mok is offline  
Oud 3 juli 2010, 13:34   #15
EddyBal

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Dat zullen we de volgende verkiezingen wel zien.
Als je eerlijk bent, dan HEB je al gezien hoeveel dat meespeelt : de NVA is bijzonder hard aangepakt omdat ze mensen uit het Vlaams parlement op de lijsten zetten. De kiezer kon het blijkbaar wordt wezen.
De kiezers zijn niet meer zo dom als vroeger. Die worden steeds meer bewuster.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 3 juli 2010, 13:41   #16
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
Als je eerlijk bent, dan HEB je al gezien hoeveel dat meespeelt : de NVA is bijzonder hard aangepakt omdat ze mensen uit het Vlaams parlement op de lijsten zetten. De kiezer kon het blijkbaar wordt wezen.
De kiezers zijn niet meer zo dom als vroeger. Die worden steeds meer bewuster.
Wordt wezen ?
Henri1 is offline  
Oud 3 juli 2010, 13:54   #17
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Wordt wezen ?
…..worst wezen…..

Geen paniek, Henri. Zelfs het kleinste kind had begrepen dat het om een makkelijk te verklaren tikfout ging : zowel op een qwerty als op een azerty klavier staat de s vlak naast de d.
Gwylan is offline  
Oud 3 juli 2010, 13:56   #18
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
…..worst wezen…..

Geen paniek, Henri. Zelfs het kleinste kind had begrepen dat het om een makkelijk te verklaren tikfout ging : zowel op een qwerty als op een azerty klavier staat de s vlak naast de d.
Oef...
Henri1 is offline  
Oud 3 juli 2010, 14:00   #19
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oef...
Graag gedaan. Geef maar gerust een seintje als we u met iets kunnen helpen.
Gwylan is offline  
Oud 3 juli 2010, 15:44   #20
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wordt wezen ?
Ja, worst wezen

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be