![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees tekst (door beperking van posten door politics.be kan ik enkel de link maar zetten van ATV)http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=11957
Buiten dat jongeren van allochtone afkomst voor zware overlast zorgen is het mij verboden als man om overdag te gaan zwemmen,en mogen wij enkel als man savonds er gaan zwemmen Terwijl ik met vele echte Antwerpenaren het meeste hebben bijgedragen op financieel vlak Welk recht hebben Moslims om dit af te nemen van ons?
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 15 april 2009 om 08:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik voel me met de dag rijker ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ps/ even van het topic nu afgaan,indien ik nu de forumregelementen overtreed is het de schuld van Politics.be zelf
Ik zou echt goed willen verwijzen naar het betreffende artikel ,dit in mooie code verwerkt,dat word mij hier onmogelijk gemaakt Terug on topic mensen,en laat dit hier gewoon en verwijzing zijn naar politics.be enkel
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Scheiding tussen man en vrouw is Grof in deze tijd !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in Turkije was de hammam open voor iedereen dacht ik. Maar ja, WIJ zitten hier terug in de middeleeuwen zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 april 2009 om 08:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De link van het artikel kon ik echter wel neer schrijven en daar staat het in,of beter gezegd moet je het filmpje eens goed bekijken http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=11957
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 15 april 2009 om 08:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf heb ik dus ook al voor de deuren van het Badhuis met mijn vriendin gestaan Gelieve hier geen leugens te posten want iedereen kan het filmje uploaden
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() rond 1.25 min. wordt gezegd dat mannen enkel 's avonds binnenmogen en vrouwen enkel overdag: het is STRIKT gescheiden! ze moesten rekening houden met de KOELTOER..... maar dat schijnt dus enkel voor de hammam te zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 april 2009 om 10:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke dancing bv die allochtonen weigeren worden veroordeeld door het Centrum,wel nu wat gebeurt er nu,sluiten ze het Badhuis zoals ze een bepaalde VZW verboden hebben ?
VRAAG?
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 15 april 2009 om 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Duveltje 382, zou je liefst met de vrouwen in de hamman gaan? Dat wordt opereren, hé... ![]() En vergeet dit niet hé: http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=11 Laatst gewijzigd door filosoof : 15 april 2009 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allé, vraagje. moet iedereen naakt op het strand kunnen zitten? of in dit geval, in die hamman?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n hammam is niet meteen mijn ding, maar ik zie me ook niet naakt gaan zitten met vreemde mannen.
Geen idee hoeveel vrouwen er zo over denken, maar het zou men ten zeerste verbazen mocht dit enkel voor allochtone vrouwen gelden.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 15 april 2009 om 16:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |