![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Here we go ... de eerste ingreep die de toegang tot uw electronisch geld limiteert ...
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() So? Ze kunnen toch gewoon naar binnen gaan en maandelijks 25.000 euro opvragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Dit geeft me toch ook maar een dubbel gevoel, lijkt mij dat het hier vooral ING is die zichzelf probeert te beschermen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door MIS : 3 augustus 2010 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Vanwaar komt dat citaat? Waarom alleen voor 60-plussers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Mijn oom D. Het die bij ING werkt heeft me verteld dat het is omdat nogal wat zestigers die pas de laatste jaren de automaat beginnen gebruiken geregeld denken Belgisch geld af te halen en dan onmiddellijk terug aan het loket willen storten als hun frank valt dat er euro's uit de automaat komen. Ze hebben dan plots 100 000 frank in hun pollen ipv 2500 of 2000 frank.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan lijkt het me logischer dat ze de daglimiet zouden aanpassen in plaats van de weeklimiet. Mij lijkt het eerder een ingreep om het betalen met bankcontact te stimuleren in plaats van afhalen en dan cash betalen in de winkel. Laatst gewijzigd door fox : 3 augustus 2010 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door MIS : 3 augustus 2010 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zou ook kunnen. Oom D. Het is namelijk imaginair. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eens alle baar geld geëlimineerd ... wat reeds lang de bedoeling was ... kunnen om 'whatever reason' limieten worden ingevoerd die de burger weerhouden om vrij met zijn geld om te springen ...
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar enfin, dat zijn toch gewoon standaardlimieten die opgesteld worden. Je kan deze simpelweg laten verhogen na een bezoekje aan de bank. Maar nee, daar denken we best niet aan, we diepen nog maar eens een complottheorietje op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() ING heeft deze maatregel ingevoerd. Is dat geen discriminatie??? Waarom mogen de mensen hun eigen centen niet naar willekeur gebruiken??? Bovendien beschikken oudere mensen meestal over grotere reserves die ze voor hun oude dag hebben opgespaard. Ik vind dit droevig, zelfs al geven ze er een draai aan. Meer en meer worden 60-plussers gediscrimineerd en uitgesloten. Mijn man werd voor zijn ongevallenverzekering geschorst omdat hij 70 werd en mijn vader werd jaren geleden geschorst voor zijn autoverzekering omdat hij 75 werd. Nochtans stond hij op BM OO . Is dit allemaal wettelijk?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja dit mag als daar een gegronde reden wordt voor gegeven door ING. Je kan trouwens als 60-plusser net zoals alle andere mensen, deze limiet laten verhogen bij uw financiële instelling. Dit heeft niets met discriminatie of uitsluiting te maken. Deze mensen kunnen hun geld naar believen door ramen en deuren blijven gooien als ze dat wensen.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=142209 Dit topic bestaat trouwens al Laatst gewijzigd door fox : 3 augustus 2010 om 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Klein beetje aan het overroepen ja ?
Het gaat enkel om afhalingen aan automaten; aan het loket verandert er niets. En het biedt wel een beveiliging tegen overvallen. Dus.
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Dat ze die oude rukkers maar wat meer aan banden legggen met hun losbandigheid enzo.
Laatst gewijzigd door giserke : 3 augustus 2010 om 15:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hoe consequent? Welke werkgever geeft een verantwoordelijkheid aan iemand die zogezegd zijn eigen geld niet zou kunnen beheren? Laatst gewijzigd door filosoof : 3 augustus 2010 om 15:45. |
||
![]() |
![]() |