![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De Origen of Species zegt in feite niks over the origen of species.
Eerst waren er soorten, en die evolueerden vervolgens in andere soorten. De cirkelredenering bestaat er uit met hindsight vast te stelen dat sommige soorten evolueren en dat andere soorten verdwijnen. Het zijn natuurlijk de soorten die niet verdwijnen, die evolueren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je het boek gelezen Eno2? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie leest nu zulke boeken? Ik heb niettemin het plan opgevat, zodra ik een zeiltocht rond de wereld maak, al zijn werken mee te nemen en te lezen, terwijl ik zelf ook in een grote cirkel vaar. Laatst gewijzigd door eno2 : 15 mei 2010 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij kan de titel niet eens correct schrijven...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() The origin of species.
Alle boeken die ik lees, bevatten ergerlijke fouten. Misschien kan Raf eens de uitgevers langsgaan om hen zijn bloot gat te laten zien? Dank bij voorbaat. Ik schrijf hier geen boeken, en ik vind het overbodig om elke schrijfwijze, zelfs bij twijfel, eerst te controleren, het is dus volkomen overbodig om daarvoor telkens jouw bloot gat te laten zien. ik zal je maar niet vragen, om eens inhoudelijk terug te schrijven over wat Darwin schrijft, zodat ik jou van de weeromstuit mijn bloot gat niet moet laten zien. Laatst gewijzigd door eno2 : 15 mei 2010 om 10:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Naar het schijnt had Darwijn toch gelijk:
zie het interessante artikel http://www.dewoesteweg.nl/wp-content...tietheorie.pdf Er staat een prachtige foto van een TIGON in. Laatst gewijzigd door eno2 : 17 mei 2010 om 08:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() forget it
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 17 mei 2010 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://www.dewoesteweg.nl/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 19 mei 2010 om 08:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Ik evolueer wel spontaan naar de perfecte schrijfwijze van de Engelse taal.
Een paar tienduizende jaartjes geduld moeten de bigootjes wel kunnen opbrengen dacht ik. Dank bij voorbaat voor het begrip. Ik zie wel dat je deze thread inhoudelijk immers niet kan bevatten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Origin of species is te ver achterhaald. Darwin wist niets af van het bestaan en de werking van de genen. Bovendien heb ik geen zin om een geschiedkundige studie te maken van een cirkelredenering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Origin of species is te ver achterhaald. Darwin wist niets af van het bestaan en de werking van de genen. Bovendien heb ik geen zin om een geschiedkundige studie te maken van een cirkelredenering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Exellente feitenkennis ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() (Neo)darwinisme zegt iets over hoe complexe organismen uit simpele organismen evolueren, over hoe die eerste simpele organismen ontstonden zijn andere theorieën.
|
![]() |
![]() |