![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De leider van de Libanese terroristenbeweging Hezbollah, Hassan Nasrallah, is in paniek.
Reden zijn de uitgebreide verdenkingen van de internationale gemeenschap rond de betrokkenheid van Hezbollah in de moord op ex-eerste minister Rafik Hariri op 14 februari 2005 in Beiroet door aan aanslag waarbij ook nog een twintigtal andere mensen het leven lieten. In het nauw gedreven is zijn laatste poging, zonder verrassing, een vingerwijzing naar Israel. Hieronder leest u deze komische ontwikkeling vanwege de schuldigen in een dramatische moordpartij. ![]() Citaat:
. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 10 augustus 2010 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verklaar u nader.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Abdolmalek Rigi is een terrorist, even gruwelijk en schuldig aan dezelfde massamoorden als Nasrallah. Niet toe te juichen.
Verder is het belangrijk om ook de moslims in het Westen ervan bewust te maken wat dat soort mensen werkelijk betekent. Ik was namelijk geschokt toen CNN verslaggeefster Octavia Nasr ontslagen werd. Ik dacht namelijk dat ontwikkelde 'Westerse' moslims zoals zo'n Octavia Nasr ondertussen beter wisten dan 'in bewondering staan' voor wijlen de Libanese grootayatollah en megaterrorist Mohammed Hussein Fadlallah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de decenialange VS bescherming voor de terrorist Posada Carriles keur je dan ook af natuurlijk. goed.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 10 augustus 2010 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die zit in een cel zoals het hoort!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom u er steeds weer alles aan doet om de VS erbij te betrekken en een discussie uit te lokken over de al dan niet betrokkenheid van de VS in een of ander verhaal is mij een vraag. In deze draad gaat het over een gruwelijke aanslag waarbij Harriri werd vermoord en tegelijk 20 omstaanders. Alles wijst erop dat zowel Syrië als de terroristen van Hezbollah erachter zaten. Nasrallah's wanhoopspoging om de grote boeman Israel erbij te betrekken is alleen maar een bijkomend bewijs dat daar de waarheid zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 10 augustus 2010 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat ik de VS steun dat ik daardoor "er immer en altijd vanuit gaat dat de VS nooit terroristen en/of andere obscure regimes zouden steunen en/of beschermen (naarmate het hen goed uitkomt)" Verder is dit, zoals in mijn bericht hierboven gemeld, totaal off topic. Begin er een draad over als u wilt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1/ Graag een voorbeeld. 2/ Wat heeft dat te maken met het steeds weer alles aan doet om de VS erbij te betrekken en een discussie uit te lokken over de al dan niet betrokkenheid van de VS in een of ander verhaal? Juist : niets! Uw uitleg slaat dus nergens op. . Laatst gewijzigd door Antoon : 10 augustus 2010 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat doen ze zelf wel of hoe ziet u de term "wereldmacht"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vooraleer ik me eventueel de moeite wil getroosten dat citaat(ten) te zoeken, wil ik graag weten of u ontkent dat u tot moord heeft opgeroepen.
Citaat:
. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 10 augustus 2010 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk is het niet de bedoeling via de zaak Hariri een burgeroorlog uit te lokken. Dat is volgens wat ik lees een vrees die binnen Libanon bestaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerherstel voor deze man: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door AAA : 10 augustus 2010 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij jij een dubbelnick van Antoon of wat? Anders spreek als je weet waarover het gaat.
Ik heb herhaaldelijk de terreur van FARC bekritizeert, alsook die van Uribe. Een beetje beleefd graag. Natuurlijk is Carriles een terrorist. Hoe kan je het opblazen van een passagiersvliegtuig en er openlijk over pochen anders noemen? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 10 augustus 2010 om 19:09. |
![]() |
![]() |