![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Di Rupo heeft de onnozelaars precies waar hij wou.
Maar nog 1 kaap te nemen. De Vlamingen laten opdraaien voor de besparingen en de schuldafbouw. De Vlaamse grote leiders weten dat en zijn akkoord. Maar het moet verkocht worden aan de gewone Vlaming. Hij moet het kunnen slikken. Daarom wenst onze toekomstige eerste minister nog wat verlof. Tijd om rustig de plannetjes uit te broeden, in samenspraak met de Vlaamse partijen. Nu N-VA in het cordon zit, is er geen haast meer. Maar hoe gaan ze verbergen dat de Vlaming de pineut is??? Iemand een idee?? |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrij simpel. Vertel een mop over "Ollanders". |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelukkig komt er uit het buitenland een goed gekozen oneliner, die voor ons zeer goed te pas komt: "De Latijnse landen zorgen voor problemen". Laten we gewoon Wallonië bij die "Latijnse" probleemgevallen rekenen, om intern in België een appeltje te schillen. Zolang N-VA blijft verwijzen naar de Europese richtlijnen kan EDR geen kant op. Laatst gewijzigd door giserke : 8 augustus 2011 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik weet dat u en ik de pineut zullen zijn, doch dit staat los van het feit dat u en ik vlaming zijn. Ik geef toe, u wellicht een veel betere dan ik. Het gekke is dat de idee van vlaming gebruikt wordt door sommige charlatans om te verbergen dat weeral de werknemer opdraaien moet voor de bankencrisis, begrotingstekorten en andere calamiteiten. Men moet waarlijk een "goeie" vlaming zijn om in dit soort oplichterij te trappen.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 8 augustus 2011 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Dus volgens u zullen bvb vlaamse werkgevers en vlaamse ambtenaren er niks van voelen?
Of wilt u gewoon een discussie over welke vlamingen de impact zullen voelen, om dat tot de conclusie te komen dat alleen een percentage het zal voelen, en dus - triomfantelijk - niet allemaal? Begin alvast met de werklozen dan ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Grappig hoe geïndoctrineerd u bent door het vlaams/reactionaire discours. De Belgische werknemers (en daar reken ik de ambtenaren, gepensioneerden en werkelozen onder) zullen zoals altijd opdraaien voor de bankencrisis, begrotingstekorten, etc.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 8 augustus 2011 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Misschien kunt u het voor mij dan gemakkelijker maken door te zeggen welke vlamingen niet geïmpacteerd zullen zijn?
Kwestie dat ik dan begrijpen waarom het geopperde idee zo clownesk is. |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Goe hebrobeert. De vraag welke 'vlamingen' geïmpacteerd zullen worden is echter onterecht, zelfs ridicuul (clownesk zo u wil). In deze gaat het helemaal niet om 'vlamingen'.
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 8 augustus 2011 om 14:06. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat U Vlaming bent? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geinig dat u reageert op dergelijke futiliteiten: u bent een goeie vlaming. Bent u fier daarop?
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 8 augustus 2011 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige is dat alleen de NVA en het VB, hier over spreken, en dat al de rest het heeft over "solidariteit"... |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() Begrijp ik u goed : u beweert dat er helemaal geen verschil zal zijn van de impact van de voorgestelde maatregelen tussen Vlaanderen en Wallonië?
|
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() u lijkt mij anders geïndoctrineerd te zijn door het belgicistische discours
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij bedoelt ongetwijfeld die 20 of 30 % van de walen die geen job vonden bij de staat of steun trekken en dus inderdaad ook moeten werken...
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik word al genoeg uitgeperst, en als dank ga ik nog wat meer uitgeperst worden. Ik sta al de helft van mijn loon af, denk dat ik meer dan solidair genoeg ben. ça suffit
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaams Belang. Is dat die partij die op socio-economisch vlak niet verder komt dan wat nietszeggende slogans met als resultaat dat 2 VB kiezers ers op een recente staking in de buurt elkaar voor rotte vis stonden uit te schelden omdat de ene vond dat VB voor de "werkmensen" was en de andere voor de "ondernemers". De ene in een vuilzak van het ABVV, de andere in maatpak in BMWé. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allee ja, u speekt graag op andere partijen, en wat heeft de uwe al voor nuttige zaken gedaan? Juist, geen bal... |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U had evengoed kunnen vragen wat de impact van de voorgestelde maatregelen zal zijn op de personen met bloedtypes A en O positief. U neemt het me dus wellicht niet kwalijk om niet op dergelijke onzin te antwoorden.
|
|
![]() |