![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Haha, deel 2.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Haha, die Moor is echt een Marokkaanse sloeber
![]() Ontopic: bah, echt walgelijk. Heb er geen woorden voor.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 7 oktober 2010 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De draad staat al goed vol met 'autochtoonse' criminaliteit .. kreun kreun, wat een zware last om torsen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat is deel 1 nu dat Marcel Somers in het vizier komt als mogelijke dader in de parachutemoord?
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Niks 10 jaar cel..levenslang interneren...ik bemerk een 'ongeneeslijke ziekte'..
Een voorbindpenis van 35 cm..dat valt toch onder foltertuigen..niet ? ![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 7 oktober 2010 om 20:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Ik begrijp uw reactie maar denk je ook niet dat iemand die oprecht berouw toont en zn straf uitzit, het recht heeft op een 'nieuwe' kans om zn leven te beteren?
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Is dat zo? Das het eerste dat ik daarvan hoor. Had het een Mohammed of Abdel geweest dan was het ondertussen al wereldnieuws geworden.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#13 | |
|
![]() sukses? Wat ben je allochtonisch aan het bazelen jij
![]() Ja, waarschijnlijk wel. Wie zal het zeggen?
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Proportioneel begaan allochtonen veel meer misdaden dan autochtonen. Gevangenissen zijn voor 4/10 bezet door allochtonen, terwijl minder dan 1/10 inwoners in dit land allochtonen zijn. Nu heb ik geen zin om die cijfers voor moslims op te zoeken of gewoon misdrijven zonder opsluiting op te zoeken, dat kan je zelf ook wel. Statistiek zegt niets over individuele gevallen. Maar dat lijken sommige mensen niet door te hebben.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moi ?? Leuke woordspeling trouwens. "allochtonisch" LOL .
![]() |
#16 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 7 oktober 2010 om 21:02. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 7 oktober 2010 om 21:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() ?
Ondertussen is er in de buurt van het Turnhoutse opnieuw één (mogelijk twee) persoon opgepakt voor ontvoering, verkrachting en poging tot doodslag. Een zestienjarig meisje werd er aangereden door een bestelwagen, ontvoerd, verkracht en voor dood achtergelaten. Een half jaar daarvoor deed er zich eveneens een zwaar zedenfeit (verkrachting als ik mij niet vergis) voor in de buurt van Geel. En als ik terugga tot 2008 of zelfs nog verder, dan herinner ik me nog enkele verkrachtingen, een reeks aanrandingen, een opgepakte exhibitionist... Ik vind dit soort dingen niet om mee te lachen. En dat zijn alleen nog maar de zware zaken. Als je gaat zien naar seksuele intimidatie, naar handtastelijkheden, naar ongewilde seks (1 op 5 vrouwen volgens een recente Knackenquête), dan is het plaatje nog veel erger.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 7 oktober 2010 om 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling