Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 6 oktober 2010, 14:29   #1
Anna List
Banneling

Standaard hoort BDW in de psychiatrie ?

http://internetradio.vrt.be/radiospe...idewever061010 (geluidsfragment)

http://www.radio1.be/programmas/peet...van-bart-wever (inleiding+reacties te lezen)

in navolging van La Dernière Heure vonden ook Peeters en Pichal van de VRT het nodig om een psychiater los te laten op Bart De Wever.

VRT brengt het onder de vorm van infotainment ... maar is dit zo onschuldig als het eruit ziet ?

was het 'geestelijk gestoord' verklaren van politieke opponenten al geen systeem in de USSR en de DDR ?

hoe ver gaat de 'vlaamse' staatszender nog afglijden ?
gaan we zo maar mee in het 'ontmenselijken' van politieke tegenstrevers ? ligt de moord op Fortuyn te ver achter ons ? of was dat toch maar ver van mijn bed ?

gelukkig toonde de Vlaamse psychiater nog enige gezonde menselijke/democratische reflex en gaf hij Pichal lik op stuk.

Laatst gewijzigd door Anna List : 6 oktober 2010 om 14:45.
Anna List is offline  
Oud 6 oktober 2010, 14:36   #2
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 6 oktober 2010, 14:37   #3
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Walen en anti-Vlamingen, één strijd voor de grote Franstalige natie België.

Die gaan wat doen de dag dat de Walen België opblazen. Die worden gewoon zot, zich zo al die jaren van vijand vergissen en maar denken dat de Walen de goeien waren.

Je zou er haast medelijden mee gaan krijgen. Ja toch?
SDG is offline  
Oud 6 oktober 2010, 14:39   #4
EddyBal

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Hoe zouden Peeters en Pishal het vinden om zelf eens PUBLIEK onder de psychologische loep genomen te worden? Na de scheiding van haar man zat ze elke week te jammeren op de mannen, of hoe ze er toch gene goeie kon krijgen... Wat een klerewijf zeg.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 6 oktober 2010, 15:03   #5
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Tegelijkertijd staat De Wever sterker dan ooit.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 6 oktober 2010, 15:04   #6
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

ge moet u toch afvragen of die mensen daar iets voor krijgen he om BDW te demoniseren...
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
lollysticky is offline  
Oud 6 oktober 2010, 15:25   #7
Rogge
Parlementslid

Rogge's schermafbeelding

Standaard

"Nu bent u er weer een oordeel over aan het vellen"

Niet normaal hoe ze eerst zijn "diagnose" wil, en dat overbodig vindt wanneer blijkt dat die anders uitdraait.
Rogge is offline  
Oud 6 oktober 2010, 15:26   #8
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky Bekijk bericht
ge moet u toch afvragen of die mensen daar iets voor krijgen he om BDW te demoniseren...
Bij de VRT is goed voor geen promoties te missen, he, de baas pijpen zal nog altijd ook daar op nummer 1 staan, maar dit zal toch ook wel de nodige punten scoren.
Herr Flick is offline  
Oud 6 oktober 2010, 15:28   #9
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

aan de andere kant geeft het mensen zoals henri en systeem wel weer wat nieuwe moed om voort te gaan!
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
lollysticky is offline  
Oud 6 oktober 2010, 15:30   #10
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

http://forum.politics.be/showpost.ph...47&postcount=1

Voor de honderdduizendste keer: vrij naar Fieseler: "tussen Vlaanderen en zijn rechtmatige zelfbeschikking staat één gepantserde deur: zijn/haar eigen pers".
Oud 6 oktober 2010, 15:38   #11
UFSIA
Parlementslid

UFSIA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Un francophone �* propos de Bart De Wever : "Ce type est vraiment pathologique. Je suis persuadé qu’il a un problème. D’ailleurs, jamais il ne regarde son interlocuteur dans les yeux. Il a toujours un regard fuyant. De plus, il n’a aucune résistance physique. Il suffit que la négociation se prolonge un peu la nuit pour qu’il donne des signes de fatigue et de faiblesse. Alors, pour se reconstituer il mange, il mange. Des gaufres. Beaucoup de gaufres..."
Wat doen de franstaligen als vanouds ? Eerst weken niks tot het dringend wordt en dan de vergadering uuuuuren laten duren tot de onderhandelaars van de tegenstanders toegeven uit pure ellende en vermoeidheid. De dag erop stellen die zich na een paar uur slapen dan de vraag " Heb ik DAT toegezegd ? ... shit " Maar dan is het te laat om nog terug te krabbelen.

Wat doet De Wever ? Wafelkes eten ... en op één of andere manier storen de franstaligen zich daar dan nog aan ook.

Prachtig.

mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7

Laatst gewijzigd door UFSIA : 6 oktober 2010 om 15:39.
UFSIA is offline  
Oud 6 oktober 2010, 15:50   #12
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Ik wou een reactie plaatsen op de bewuste pagina (vrt)
Ik kreeg prompt een :

* Reactie: niet-geautoriseerde reactie of een reactie op een gesloten node Ach wat zitten we toch met.
* Deze discussie is gesloten: u kunt niet meer reageren.

Los van de vreemde zinsbouw, heb ik zo het idee dat de site overstelpt wordt met berichten die de objectiviteit van de vrt in vraag stellen.
Terecht.
Dit is een openbare zender onwaardig.
hurricane is offline  
Oud 6 oktober 2010, 16:06   #13
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Ik wou een reactie plaatsen op de bewuste pagina (vrt)
Ik kreeg prompt een :

* Reactie: niet-geautoriseerde reactie of een reactie op een gesloten node Ach wat zitten we toch met.
* Deze discussie is gesloten: u kunt niet meer reageren.

Los van de vreemde zinsbouw, heb ik zo het idee dat de site overstelpt wordt met berichten die de objectiviteit van de vrt in vraag stellen.
Terecht.
Dit is een openbare zender onwaardig.
Bij die mensen is het alle remmen los, je moet dat begrijpen, die zender zal sterven samen met Belgie.

Ze hebben er angst van en ze staan krom van frustratie, en dat merk je.
Oud 6 oktober 2010, 16:10   #14
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Bij die mensen is het alle remmen los, je moet dat begrijpen, die zender zal sterven samen met Belgie.

Duidelijk.
Jammer. Ik luister graag naar Peeters en Pichal maar met deze 'stunt' hebben ze een groot stuk geloofwaardigheid verloren.
hurricane is offline  
Oud 6 oktober 2010, 16:15   #15
EddyBal

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Duidelijk.
Jammer. Ik luister graag naar Peeters en Pichal maar met deze 'stunt' hebben ze een groot stuk geloofwaardigheid verloren.
P&P heeft nooit het niveau gehaald van het programma dat het heeft vervangen. En wat ik me cooral van die zure bitch weet is dat ze na haar scheiding dat wekelijks op de radio gooide, als echte mannenhaatster en dan weer poeslief... ze geraakte maar niet van straat...
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 6 oktober 2010, 16:28   #16
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht

2!
Oud 6 oktober 2010, 16:32   #17
Den Duisteren Duikboot

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Tja, Pichal... Ik zou daar dingen over kunnen vertellen, maar ik ga het niet doen...
Den Duisteren Duikboot is offline  
Oud 6 oktober 2010, 16:34   #18
respublica
Minister

Standaard

Ik heb Beatrice Delvaux ook nog (via een livestream van RTL) vandaag horen verkondigen dat Bart de Wever schizofrene trekjes vertoont...

Ik zeg het al lang, maar wanneer mijn inhoudelijk "wij willen geen responsabilisering, wij willen kunnen blijven profiteren van het hangmatfederalisme" geen al te sterk verhaal verkondigt, gaat men over op andere en lagere tactieken, zoals op de man spelen. En dat doen de Franstaligen nu meer dan ooit.
respublica is offline  
Oud 6 oktober 2010, 16:36   #19
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Walen en anti-Vlamingen, één strijd voor de grote Franstalige natie België.

Die gaan wat doen de dag dat de Walen België opblazen. Die worden gewoon zot, zich zo al die jaren van vijand vergissen en maar denken dat de Walen de goeien waren.

Je zou er haast medelijden mee gaan krijgen. Ja toch?
Maar nee. Dan nog gaan ze de fout elders leggen.
Garry is offline  
Oud 6 oktober 2010, 16:38   #20
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door respublica Bekijk bericht
Ik heb Beatrice Delvaux ook nog (via een livestream van RTL) vandaag horen verkondigen dat Bart de Wever schizofrene trekjes vertoont...

Ik zeg het al lang, maar wanneer mijn inhoudelijk "wij willen geen responsabilisering, wij willen kunnen blijven profiteren van het hangmatfederalisme" geen al te sterk verhaal verkondigt, gaat men over op andere en lagere tactieken, zoals op de man spelen. En dat doen de Franstaligen nu meer dan ooit.
Als het een zot is, wel dan hebben wij alleen op een zot gestemd, vermoedelijk omdat ge goed zot moet zijn om hier in dat apenland nog te willen trachten tot een goed akkoord te komen met de Franstalige kant.
Garry is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be