![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kim Geybels stelt dat BDW haar onder zware druk gezet heeft om haar ontslag te aanvaarden.
VL gelooft natuurlijk niet dat de onschuldige teddybeer BDW zoiets zou aandurven. In de Humo van 28 sept (3656) p. 146 staat echter een getuigenis van iemand die aanwezig was op een ontbijtsessie in Antwerpen. BDW was spreker en zag dat er zo vroeg geen journalisten waren en dixit de schrijver van de lezersbrief: liet zich goed gaan met een separatistisch en racistisch betoog waarbij Filip Dewinter zou verbleken. Uit verontwaardiging is die man vertrokken. BDW en de businessclub had hun ware gezicht laten zien. Men gelooft het niet maar BDW is een man die in de media de indruk geeft dat hij het eerlijk meent (en bijv. niet naar verrotting streeft); maar de werkelijkheid is anders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Leuk vind ik wel dat Kim Geybels zo stilaan de mascotte aan 't worden is van de Belgicisten alhier. Misschien moet de BUB haar aanwerven als boegbeeld, kunnen ze ook eens meer dan 10.000 stemmen halen.
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik neem die zogenaamde getuigenissen van personen die met bepaalde rancunegevoelens zitten allemaal met de nodige korrels zout. Laatst gewijzigd door SDG : 30 september 2010 om 06:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
en die man was niet beschaamd om zijn naam (die ik hier niet zal vermelden) te laten noteren. Je gelooft die man dus niet die kritiek heeft op de (schijn)heilige BDW. Onderhandelen maar geen akkoord willen, is zijn leuze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Heer, laat het Prinsenvolk der oude Nederlanden niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande; Maak dat uit d’oude bron nieuw leven nogmaals vloeit, schenk ons de taaie kracht om fier, vol vroom vertrouwen, Met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen, tot statig als een eik voor U ons volk herbloeit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() onmogelijk want dan is VL BRUX kwijt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik zou er pas een probleem mee hebben moest BDW off the record géén seperatistisch betoog houden.
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het ganse punt is dat BDW NIET NOODZAKELIJK een druk voelt om te vermijden dat de dingen verrotten. En dat is de basis van zijn populariteit. Het is de eerste keer dat er aan Vlaamse zijde iemand is die durft te stellen dat als hij niet genoeg krijgt, het best mag rotten, en dat hij zelf zal bepalen wat "genoeg" is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Overigens heeft Bart De Wever in de officiële media laten verstaan dat hij liever geen dan een slecht akkoord wil. Het zal geen regering-Leterme bis worden.
Laatst gewijzigd door Ernst Niessen : 30 september 2010 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
maar zou het kunnen dat we gewoon leven in een conjuctuur dat geen enkele (niet al te moedige)politieker staat te springen om bestuursverantwoordelijkheid te willen nemen? m.a.w. dat er al gemakkelijk het been stijf gehouden wordt (zeker als ge nog een tijdje populair zou willen blijven) (zie stakingen die er al zitten aan te komen nog voor de regering gevormt is) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Een overschot van gelijk, naar ik hoop! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nu is het nekeer een Vlaming die zijn been stijfhoudt, en dat mag uiteraard niet.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Wie twijfelt er aan de echte doelstellingen van BDW en de N-va? Wat ik niet begrijp is dat de n-va kiezer niet eens weet welke de echte strijdpunten van die partij zijn. Laatst gewijzigd door pajoske : 30 september 2010 om 09:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Buigen zult ge, wij hebben tijd", is zijn leuze.
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een goeie zaak he. Het probleem is altijd eerder geweest dat er velen gekomen zijn die zo graag "verantwoordelijkheid" opnamen (lees, postje pakken) dat ze daarvoor in de onderhandelingen tot alle toegevingen in staat waren (natuurlijk niet altijd zonder eerst eens te proberen iets te bekomen, maar als puntje bij paaltje kwam, toe te geven). In dat geval was het eigenlijk poker spelen gedurende een tijdje, maar uiteindelijk altijd maar "verantwoordelijkheid nemen". En deze keer is 't eindelijk anders (hoop ik), deze keer is 't: "ziehier mijn verlangenslijstje als ge wilt da'k kom, probeer mij te overtuigen dat ik moet komen, misschien vindt ge wel iets dat mij interesseert (hint hint kijk naar mijn lijstje)"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Tjah, als ik de titel van deze draad lees moeten we hier niet onze mening plaatsen, deze is namelijk al gemaakt door de draadstarter: "kim heeft gelijk".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(Rudy Heijens, of zoiets).
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hahaha, alsof Vlaanderen plots niet meer gaat weten waar Brussel ligt. Het is niet dat Brussel verstoppertje kan spelen of weglopen. Brussel blijft waar het is, in Vlaanderen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |