![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() bron De Standaard:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het topje van de ijsberg... na het programma op canvas en panorama kregen we een duidelijk beeld hoe dat allemaal gebeurde... voor de poen, zowel voor de tussenpersonen, de advocaten, sommige organisaties verdienen er véééééél geld aan !
en wij... wij draaien er verder voor op ! jaren aan een stuk !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() illegalen mogen officieel niet werken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Vermits ze toch ergens hun brood mee moeten verdienen verzeilen ze ofwel in de criminaliteit ofwel in het circuit van het zwartwerk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je die 100.000 illegalen het land uit krijgt, gaan die "jobs" ineens beschikbaar worden buiten het zwartwerkcircuit, of wat? Get real!
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bovendien is zwartwerk volgens mij nog altijd de patroon in fout voor zwartwerk... Die illegaal gaat er niet meer mee verdienen dan de uitkering hoor, vergeet het maar, tis pure uitbuiting vanwege het patronaat... Het maakt bovendien dat hierdoor de prijzen van de arbeid dalen(illegalen hebben geen rechten dus geen vakbonden) en dus is het slecht voor de gewone arbeiders... Dus een oproep, legaliseer de illegalen en het zal beter gaan met de modale arbeidersbevolking, en er zal minder zwartwerk gepleegd worden, dus meer belastingen geïnd, dus meer sociale zekerheid... Het kan alleen positief zijn...
![]() |
![]() |
#16 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Vreemdelingen die naar Vlaanderen komen zijn illegalen.
Vlamingen die in het buitenland gaan werken zijn "ontwikkelingssamenwerkers". 8)
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het gevolg zal zijn dat ze ineens wel een uitkering zullen krijgen en niet meer werken. Er zullen dus EVENVEEL belastingen worden geïnd en er zullen MEER sociale uitkeringen zijn... |
|
![]() |
![]() |