![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vraag me al een tijdje af wat Steve Stevaert heeft tegen de intellectuele klasse in ons land.
Persoonlijk heb ik heel veel respect voor mensen die niet gestudeerd hebben en het toch maken en voor bekwame arbeiders, maar ik heb ook respect voor mensen die de moeite hebben gedaan om 3-4-5-7 jaar te studeren. Waarom kan Steve Stevaert dit respect niet opbrengen. In elke discussie moet hij kunnen uithalen naar "de professoren". Persoonlijk vind ik dit spijtig. Een maatschappij kan niet werken zonder arbeiders, maar ook niet zonder mensen die nadenken over de maatschappij. Wat ik me nog meer afvraag is waarom zoveel studenten niet zien hoe Steve uithaalt naar intellectuelen.
"... Wel denk ik dat de meeste intellectuelen niet erg moedig zijn. Ze buigen veel te gemakkelijk voor de macht. En een intellectueel die niet moedig is, heeft geen enkel maatschappelijk nut. Dat in tegenstelling tot een loodgieter die - moedig of niet - altijd soelaas kan bieden wanneer het sanitair ontstopt moet worden." (Torfs, R.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een vorm van populisme.
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Duidelijk dat hij binnen de partij alsmaar meer tegenwind moet trotseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Hij snapt niets van wat proffesoren te zeggen hebbeb.
Hij denkt van zichzelf dat hij alles véél beter wéét dan die proffen, want hij is aan de macht en kent de praktijk en die academici niet.
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
robert stevaert zijn "praktijkkennis" stelt weinig voor, hij doet ook maar wat |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
indien u ooit een bestuursfunctie of een functie met macht aan verbonden uitgeoefend hebt begrijpt u dat gezegde ![]() Stevaert's eerste taak is : de verkiezingsresultaten van zijn partij opkrikken. Hoe hij dat doet is zijn zaak. Uiteindelijk wordt hij afgerekend door zijn eigen achterban (en niet door een politicoloog) op de resultaten.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste partijen zouden in 's lands belang beter zichzelf opdoeken. ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vader van Stevaert was een oerkatholiek persoon. Hijzelf is dat eigenlijk ook. Met daarbovenop : een hele hoop frustratie tegenover mensen die gestudeerd hebben. D'er moet in zijn jeugd iets serieus gebeurd zijn op dat vlak.
![]() |
![]() |
#12 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Daarmee stemmen de professoren op het vlaamsblok ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Schepen
|
![]() Free Stevie is niet slim, maar wel sluw. De geschiedenis heeft hoge prijzen betaald voor mensen met dat profiel. Er zijn natuurlijk ook domme profs maar dat is niks vergeleken met de onzin die sommige politici ten toon spreiden. Het probleem is dat die onzin als dubbelspraak verpakt is. "Gratis, verkeersveiligheid, sociaal" zijn maar een paar van de voorbeelden.
... the end result is that you are left with an extremely homogenuous group that looks down on er even dispises outsiders. Cults exclude people, obey heroes, become dogmatic and develop a crocodile syndrome – no ears but really a big mouth. It happened to David Karresh and his followers in Waco, Texas. It happened to Chancellor Helmut kohl and the CDU in Germany, and it will probably happen again. Beware. (from Karaoke Capitalism – management for mankind.). www.WorkForAll.org |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een oneliner van Steve stuntel...
"ja maar, niet te rap hé.... " of "laaaaaaaaaaaaaat mij nuuuuuuuuuuuuuuuuu eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenssssssss uitspreeeeeeeeeeeeeeeeeekeeeeeeen ?!" die professoren hebben zoveel tijd niet en die worden er uur betaald ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Stevaert is ne populist, en ik hou niet van populisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Stevie is ook een stalinist. Hij is bezig het dramatische communisme dat Oost-Europa heeft vernietigd, naar hier over te planten.
Hoewel.... ik denk niet dat hij dat beseft. De Oost-Duitse leiders hadden zich natuurdomeinen toegeëigend, reden er rond in dure Westerse auto's en lieten zich bedienen door de mooiste grieten uit hun jongerenbeweging. Helemaal onttrokken aan de blikken van het gewone volk. Ik vermoed dat Steve en Johan VDL ervan dromen zich het Zoniënwoud toe te eigenen er er zich te vermeien met de mooiste exemplaren van de autoindustrie en de vrouwelijke kweek. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |