![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Wie moet nu de looggieter worden? | |||
Verhofstadt |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,90% |
Van De Lanotte |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,90% |
Reynders |
![]() ![]() ![]() |
12 | 41,38% |
Een ander,nl |
![]() ![]() ![]() |
13 | 44,83% |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Nu niemand meer het gat kan dichten ,is er dan nog een loodgieter te vinden ,die het wel zou kunnen?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() best: niemand meer. Het belgische model heeft gefaald. Tijd voor een splisting
#4 |
Minister-President
|
![]() Je bent de optie "geen" vergeten, ipv "kan NV-A een compromis sluiten" moet het gezien de FR sabotageacties eerder "kunnen de FR een compromis sluiten met NV-A" zijn.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Laat een Franstalige nu maar het vuile werk opknappen, te beginnen in eigen gelederen.
Laatst gewijzigd door Sidharta : 18 oktober 2010 om 08:02. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Logisch toch ![]() Als Belgie niet meer kan bestaan ,kan de koning niet meer bestaan,volgens de logica major en logica minor. Laatst gewijzigd door Sidharta : 18 oktober 2010 om 08:17. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Misschien kan Albert de opdracht om het gat te dichten aan RogerVangheluwe geven ......
#8 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Wie nu? Niemand.
't Gat niet groter meer maken, België bestaat niet meer, gewoon alles herbekijken en niet meer verder doen met het dure Belgische systeem. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als het niet gaat tussen elkaar dan moet je als volwassen mensen uit elkaar gaan. Gewoon rustig alles bekijken, opsplitsen, elkaar een hand schudden en zeggen: "toch bedankt voor de leuke tijden samen, het ga je goed". Maar neen, angstvallig vasthouden aan iets dat niet werkt is niet gezond, voor niemand niet. Ik begrijp dat het een grote stap is, en misschien voor velen een sprong in het duister, maar dat is het leven nu eenmaal. |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() ik denk het....maar hé, volgens Leonard moeten onze vergiffenis schenken aan Roger ....
![]()
#13 |
Minister-President
|
![]() Wat nu?
Kijken hoe N-VA gaat reageren. Jan Jambon gaf de stemming tot splitsing BHV een week uitstel. We weten nu dat dat uitstel niks opgebracht heeft. Komt er dus nu een stemming in het parlement? |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om er absoluut zeker van te zijn dat de boel kompleet in de vernieling gereden wordt, en den di rupo nog ne kloot af te trekken, mag de Reynders het nog eens proberen...
De walen zijn toch tegen die nota, dus vind ik dat ze het nu maar moeten oplossen he. ... |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 18 oktober 2010 om 08:55. |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Gij vergelijkt Belziek mee een open riool. Wel splits de riool in twee takken: eentje naar Nederland en de ander naar Frankrijk. Klaar geen gat meer!! ![]()
![]() |
#18 |
Burgemeester
|
![]() En loodgieter kan hier niks meer komen doen.
Op de duur is het beter een huis af te breken wanneer het volledig is aangetast door betonrot en terug op te bouwen, dan te blijven bricoleren. |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als het geagendeerd wordt zal het volgens mij morgen zijn. |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En om op de poll te reageren, ik heb andere gestemd, namelijk niemand. Het is nu echt wel genoeg geweest en de bevolking is het beu.
Nouja, ik alleszins, en ik zal wel niet de enige zijn, daar ben ik van overtuigd. |
![]() |