![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Met het geld van anderen de grote sier uithangen is niet alleen een Waalse aangelegenheid. Ook de vingerwijzigingen van het Rekenhof aan zijn laars lappen wordt niet echt als "Vlaams Goed Bestuur" aanzien. Maar de schijnheiligheid ten top drijven door anderen te verwijten wat je zelf doet kan je alleen maar doen walgen en dat is het soort politici waar we mee opgescheept zitten.
http://www.tijd.be/reactie/8977729-3137-636810
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees in dat artikel helemaal niks van grote sier uithangen met andermans geld.
Met andere woorden: ik vind de manier waarop de draad opgestart wordt uitermate anti-gekleurd.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zijn niet veel draden die ongekleurd opgestart worden maar deze blijft wel binnen de lijntjes ...
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Dat is al de tweede keer dat Geert Bourgeois gelinkt wordt met niet al te kosjere geldelijke praktijken. En het Rekenhof is toch een vrij sereen orgaan. Natuurlijk wie aan de vleespotten zit, moet al goed uitkijken. En daarom zou het wel eens kunnen dat de lezersbrief het bij het rechte eind heeft.
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 22 oktober 2010 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Awel, waar blijven onze moraalridders ?
Was het een franstalige dit forum was te klein geweest. Arme kikskes ![]()
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Moet zijn dat de door jou benoemde moraalridders je geen gelijk geven in deze.
(en als ik al las in het artikel dat volgens het Rekenhof er 'meetbare doelstellingen ontbreken', dan moet ik al eens flink lachen.)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() In dit geval hadden ze al lang mijn gelijk proberen te weerleggen.
Goed om weten dat het Rekenhof je doet lachen. Jij bent tenminste iemand met een uitgesproken komische instelling.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bedoelt: het eventuele gelijk van de betrokken journalist. Seffens waan je je nog de wiki-leak van Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Dus volgens u zegt het Rekenhof dat allemaal over Bourgeois zo maar voor de gein. Het zou kunnen natuurlijk, maar ik heb er toch mijn ernstige twijfels over. U blijkbaar niet. Waarom verwondert me dat nu niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wanbeheer??????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() 'Wanbeheer' kan ook 'gesjoemel' zijn natuurlijk.
Volgens De Morgen spreekt het Rekenhof van 'beperkte evaluaties', zwakke begrotingen' gebrekkig meetbaar beleid'. De kritiek van het Rekenhof op het subsidiebeleid van de Vlaamse minister van Tourisme Geert Bourgois (N-VA) is niet van de poes'. En het gaat toch effe om 12 miljoen € subsidies. Ttz, om en bij de 480.000.000 oude Belgische franken... Bij het gesjoemel van het Vlaams Huis in New York indertijd, dook ook de naam Bourgeois op. Laatst gewijzigd door system : 23 oktober 2010 om 13:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Serieuze bronnen? Tch Walter Pauli niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de Directeur van het Vlaams Huis in New York indertijd, Philippe Fontaine, was toch geen onbekende voor Bourgeois. Volgens JMDD wist de Vlaamse regering toen al lang dat er gesjoemeld werd in New York. En wie was toen de drijvend kracht achter dat Vlaams Huis in die tijd? Juist, Geert Bourgeois. Laatst gewijzigd door system : 23 oktober 2010 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Men mag zeggen van JMDD wat men wil, maar de man heeft meer dan eens gelijk gekregen. Dat weten we allemaal. En de laatste tijd met de permanente dopingsschandalen in de wielersport is daar maar één voorbeeld van. En het rot systeem in het Vlaams Huis werd aangebracht door JMDD. En moest JMDD dat niet gedaan hebben, dan zat Fontaine daar nog steeds en deed de Vlaamse regering nog altijd alsof ze van niets wist. Maar dat laatste had u nog niet opgemerkt neem ik aan.
Laatst gewijzigd door system : 23 oktober 2010 om 13:52. |
![]() |
![]() |