![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() In een verkilde maatschappij is de ene zijn dood de andere zijn brood..
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...s-zus-16.dhtml Terwijl de ene volloopt met medeleven voor de ouders van een slachtoffer én een potentieële moordenares..is de andere al driftig bezig met zijn tijdverdrijvend speurwerk ( zie reacties onder artikel) Drama's kunnen toch boeiend zijn, vooral als ze op een ander gebeuren ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het zou me niet verwonderen als de oudere zus zonder maar 1 bewijs veroordeeld zou worden. In dit land draait het om aanwijzingen en niet om bewijzen.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() "Who's done it" is Engels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gerecht heeft de schuldige (oudere zuster) al uitgekozen, dat het slachtoffer zegt, zij was het niet, dat maakt hen helemaal niets uit. Procureurs weten dat nu eenmaal beter dat het slachtoffer dat verder maar moet zwijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk "whodunit" of "whodunnit" om precies te zijn.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vermassen staat allicht al paraat om één van de zussen te verdedigen. Dewelke, dat maakt hem niet zo veel uit... Zo lang hij achteraf maar handtekeningen kan uitdelen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier is alvast bezwarend materiaal gevonden op die zus haar kledingstukken... dat is toch al iets... nu nog de ontbrekende kleding terugvinden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het wapen...
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al zouden er genoeg aanwijzingen zijn , dan nog zou je als ouder toch langs da kind gaan hé ... Citaat:
![]() Dat er een raar tintje aan heel de boel zit tot daar aan toe , maar de manier waarop men hier bezig is klopt toch ook ni ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Zal ook wel iets van een immanente gerechtigheid zijn ... volgens de streng-kaloten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 6 november 2010 om 13:54. |
![]() |
![]() |