![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() 7/20
Tijd : 3 minuten, 40 seconden ![]() ![]() ![]() Test uzelf eens uit , ik weet blijkbaar niets over treinen , tickets enz.... http://www.nieuwsblad.be/extra/verkeersquiz/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt wel of ik achterlijk ben.
Langs de andere kant, er staan enkele dingen in die "aannames" zijn, en daar ga ik in de fout , omdat ik in zo'n geval op het "worst case scenario" gok. Ik weet dat ik een pak sneller een "standaard glas alcohol" verwerk in mijn lichaam , zeker in vergelijking met een fijn teer lichtgewicht aziatisch vrouwke. De dode hoek van een vrachtwagen. Vangt weer af van welke vrachtwagen. Is het een vaste combinatie, of een opligger. Voorzien van dodehoekspiegels, dodehoekcamera's of verklikkers? Bof, Bij de 2de poging ben ik vooral in de fout gegaan op technische details en logica. Een touringcar is volgens de uitleg het meest milieuvriendelijk door de hoge bezettingsgraad. Een tourcar operator past zijn transportmiddel aan aan de situatie, maar technisch gezien is het per verplaatste personenkilometer dat een vliegtuig het best uit de bus komt. Als je een treinticket van Antwerpen naar Brussel koopt, hoe kan een conducteur zien dat je uitgestapt bent om te gaan winkelen in Mechelen? Die mannen/vrouwen mogen toch niet in je spullen gaan rommelen. Kortom, het is weer eens bewezen dat zulke prijsvragen puur arbitrair zijn. Net zoals de wetgeving over't algemeen 10 jaar achter de feiten aanholt.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 5 november 2010 om 07:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Gewoonweg lastige vragen ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De puur verkeerstechnische vragen zijn ongeveer even lastig als mijn kont afvegen. Het zijn de dingen die niet puur verkeers-regels gebonden zijn die het geheel verstoren.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan perfect in zo'n kwis de vraag stellen "hoeveel is het opgegeven verbruik van een 1968 renault 4?" Waarbij niet verteld word dat het met motor X Y of Z is.
In alle geval, ik ben op mijn 3 pogingen niet gebuisd. En het blijkt dat ik mijn theorie-rij examen nu gewoon terug kan afleggen zonder te falen. Ik vraag me af hoeveel dat kunnen zeggen hier?
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() 10/20 eerste poging
ik moet vrij goed gegokt hebben want de meeste vragen dateren van voor ik geboren was |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() 13/20
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
16 op 20. Nice. ![]()
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |