![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Eveline Dellai of Hot Marijke? | |||
Eveline Dellai |
![]() ![]() ![]() |
5 | 38,46% |
Hot Marijke |
![]() ![]() ![]() |
2 | 15,38% |
Ik gebruik mijk joker. ![]() |
![]() ![]() ![]() |
6 | 46,15% |
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja zeg, wat moet je kiezen?
Eentje zonder tetten of eentje met teveel tetten? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() De gemiddelde mannelijke antivaxxer heeft dikkere tetten
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 3 november 2021 om 02:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Al hou ik wel van tetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onder dat Marijke wil ik niet komen te liggen.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is een "mijk joker"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Allez, dat kent iedereen toch? Ik heb de mijk joker alvast gebruikt in deze situatie.
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel mij nog steeds de vraag wat borsten te maken zouden kunnen hebben met of je iemand graag of niet graag ziet?
Een andere optie dan maar ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beter teveel dan te weinig.
Een principe dat gezond is.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zwartharige haar gezicht en Marijke der tetten.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Weird Science https://www.youtube.com/watch?v=Ni8vCrKibBM Laatst gewijzigd door Herr Flick : 3 november 2021 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kenzi ff roepen dan maar ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2.
Die zonder tetten moet maar wat harder werken als ze op u komt liggen. Half uurtje - uurtje seks. Die Hot Marijke, snel pompen vanboven. Dat moet in 5 minuten klaar zijn anders ben je weeral moe enzo. -lolz-
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarna. Pffft. Trash TV. ![]() "Show me the boobies!" Beavis and Butthead... "Zeker, coach, zeker...."
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ze is wel erg plat, maar stel dat een gangster een pistool tegen mijn hoofd houdt en me dwingt seks te hebben met één van beiden. Dan kies ik Eveline.
Edoch, ik zou geen zelfmoord plegen mocht hij me enkel dwingen Hot Marijke te penetreren. Laatst gewijzigd door Weyland : 3 november 2021 om 13:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan heb je deze onzin toch ook niet meer nodig.
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn dilemma is dood of seks met één van beide dames. Maak een keuze. Jokers zijn er niet ![]() Niet meer, niet minder. Laatst gewijzigd door Weyland : 3 november 2021 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() een beetje meer tet zou mogen , ik kies voor haar
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Oh, met die Italiaanse kunt ge uren doorgaan en een oneindig aantal verschillende standjes uitproberen,
met die Knokse Plum Pudding zijt ge direct uw goestng kwijt,als ge uw lul al omhoog krijgt bij het zien van een berg kwabber spek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Dat is Eveline niet volgens mij.