![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/928/Kanaal-...lgebouwd.dhtml
Leuke evolutie. Dienen we dit te voorkomen of wat stelt u voor? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We dienen dit zeker te voorkomen. Indien we de huidige levensstandaard willen handhaven, zonder het importeren van energie (fossiele brandstoffen noch nucleair) en zonder de biodiversiteit (voor zover die er nog is) kompleet naar de zak te helpen, mogen we maar met 300 000 in heel Vlaanderen zijn.
Helaas zijn onze politici er heilig van overtuigd dat ze hun postjes alleen kunnen houden door extra stemmers te importeren. En we mogen de economie niet niet vergeten, het kapitalisme is op groei gebaseerd. Of er moeten meer kopers, of er moet een grotere turn-around zijn. En dat valt niet te rijmen met een puur ecologische , maar niet communistische gedachtengang.
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Als je dit wil voorkomen (en dat lijkt me toch aangewezen) zul je wel de hele kaste van de politici moeten uitroeien.
Want bouwstop, of zelfs maar inbreiding, dat is ondenkbaar voor die lui. Zie Deinze...
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik er geen straf voor krijg stel ik me gerust kannidaat om de hele politieke kaste uit te moorden. Op 1 klein uitzonderinkje na. Die persoon ga ik niet afmaken, maar de rest van't natuurlijke leven misbruiken, sexueel en als huisslaafje.
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is niet moeilijk hoor. Ik ben niet gek, en ga niet proberen mijn eigen vrouwke neer te schieten.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 4 december 2010 om 06:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, Babeth, een nog niet verkozen modelleke bij LDD.
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() Ah ok , die paar duizend man vermoorden da is ni gek ofwa?
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn geen echte mensen meer, echte politici hebben een chirurgische ingreep laten doen, waarbij hun geweten in een potteke met sterk water word gestoken.
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() Met uitzondering van uw vrouw natuurlijk.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze heeft die operatie nog niet gehad. Er is een lange wachtlijst.
En haar partijkaart is van de verkeerde strekking.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 4 december 2010 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's eigenlijk nog zo'n slecht gedacht nog niet, een lidmaatschap van partij X of Y is alleen een paar € op jaarbasis.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de tweede plaats moeten alcohol, drugs, tabak, promiscuiteit zoveel mogelijk aangemoedigd worden, want al die ouwe peekes die perse nog thuis willen blijven wonen, dat kunnen we niet blijven volhouden. Een preventie-beleid tegen oud worden is dringend noodzakelijk. In de derde plaats moet er voor elke immigrant die binnengelaten wordt in Vlaanderen, een autochtone Vlaming over de grens gezet worden, zodat de groei gestopt wordt. De mannelijke immigranten worden allemaal gecastreerd. In de vierde plaats denk ik dat ze de studente die dit misbaksel in elkaar heeft gestoken best kunnen buizen. Iedereen voorspelt al jaren dat Vlaanderen gaat uitsterven, dat valt toch niet te rijmen met een groei van bebouwde ruimte? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Tegen 2050 helemaal volgebouwd? Wordt het dan de duostad Nederland-Vlaanderen? Wat serieuzer waarom zou er geen inbreiding kunnen komen; er is meer als lintbebouwing denk eens 'out the box'
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hey, 't is een hobby nietwaar. Ik mag soms mee naar congressen, als shock-effect producent. Want ik steek mijn mening niet onder stoelen of banken, en ook daar heb ik me al volgende uitspraken laten ontvallen
![]() |
![]() |
#19 |
Staatssecretaris
|
![]() Democratie is dictatuur van de domme. Daarmee zeg je dus dat de gemiddelde belg dom is. Dom want hij verkiest domme mensen. Straffe uitspraak waar ik het zeker niet mee eens ben.
En dat van die partijhoppers. Als je jezelf niet meer kan vinden in je partij is het toch niet meer dan logisch dat je ze verlaat om een eigen partij te beginnen of naar een andere partij te gaan. Maar dat is allemaal wat of topic. Vlaanderen wordt stilletjes aan één grote stad. En dat kunnen we alleen tegengaan door strengere bouwvoorschriften en verdichting in de steden. We moeten dus de hoogte in. En niet alleen voor bewoning. Industrie terreinen moeten ook efficiënter worden ingericht. Gigantische loodsen als opslagplaats die nog geen 1ste verdiep hebben zijn enorme plaats verspilling. En zo staan er veel in Vlaanderen.
![]() Laatst gewijzigd door Pieter B : 6 december 2010 om 01:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Misschien een optie om op zulke loodsen appartementen te zetten?
![]() |