![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Onlangs las ik dat er eventueel een relatie kan zijn tussen de honger van onze voorvaderen naar hersenen en de ontwikkeling ervan.
Eigenlijk zegt dit veel over de aard van de mens en zijn al die zombiefilms een soort geloofsbelijdenis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helaas is de huidige trend eerder, dat elke mongool kinderen kan krijgen en daar zelfs financieel voor beloond wordt. Dat is natuurlijk geen mooi toekomstbeeld... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor alle duidelijk heb ik het niet onmiddellijk over de menselijke soort zelf, maar over zijn voorvader, één of andere oer primaat die zijn nageslacht de eigenschap heeft gegeven tot kannibalistisch gedrag zonder reële noodzaak. De vraag die ik me eigenlijk stel is of een bepaald voedingspatroon invloed heeft op het menselijk gedrag en aldus of een bepaald dieet er zou kunnen toe leiden dat zijn gedrag minder buitensporig agressief wordt en in welke mate gewoonten effect kunnen hebben over de generaties heen. Laatst gewijzigd door Loki : 13 december 2010 om 08:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ![]() GreetzZ |
![]() |
![]() |