![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() ![]() Dit was het beginidee van stuffonmycat: de kat ligt lekker te relaxen (dat hebben katten nodig) en dan stapel je zoveel mogelijk dingen zonder dat het de kat stoort, want dan is het spel voorbij. Ik heb het ook eens gedaan met mijn zoon, om te gillen. Ongeveer alles met een kat erbij is grappig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Soms vinden katten stuff on them best fijn. Ik heb mijn kat vandaag twee keer op mijn bed gevonden, onder een wollen deken!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() Klopt, ik sta ook steeds verbaasd van de verschillende karakters en het verschil in intelligentie.
Van sommige kan ik zeggen dat ze echt lomp zijn en anderen spelen de ganse dag met mijn voeten en doen gewoon hun eigen zin. Nen Blauwe Rus is de slimste kat die ik ooit gehad heb, die kon verschillende dingen vragen. Spijtig genoeg was hij niet slim genoeg om van onder een aankomende auto te blijven. Spijt van gehad, 't was ook nen dure met stamboom etc.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Ovidius : 8 december 2007 om 17:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Wat een mooie, Ov. Zit de jouwe daartussen?
Mijn huidige kat is een ongelooflijk beest. Een halve blauwe rus, helemaal blauwgrijs behalve zijn hemd en sokken ![]() En al 20 jaar oud. Hij komt uit een asiel waar hij op zijn 6e levensjaar inzat. Waarom weet ik niet. Hij heeft zich overal perfect aangepast. Ik kon hem zelfs meenemen naar een vakantiehuis met tuin, die bleef gewoon naast me zitten in de tuin ![]() Nooit dierenarts (knock on wood) sinds de 14 jaar dat ik hem heb. Wel altijd senior voedsel uit blik, en anders niks behalve wat vers.
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 8 december 2007 om 17:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Iemand al eens kat gegeten ?
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Heel raar, op zijn 20ste gaat ie opeens onder een dekentje slapen. Hij leert wel heel goed om zo menselijk mogelijk te zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementslid
|
![]() Neen, helaas heb ik daar geen foto's meer van, ik had toen nog geen digitaal fototoestel. Ik zal er eens een paar posten van de katten die ik nu heb. 'Kga de foto's wel eerst eens sorteren, ik heb er zoveel...
Citaat:
Af en toe een dierenarts nodig dat kan bijna niet anders, meestal ongelukjes. Een oog half uit of zo..., dat moet dan genaaid worden en dan krijgt de kat een trechter op zijn kop. Tof allemaal ... ![]() Laatst gewijzigd door Ovidius : 8 december 2007 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |