![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ben eens benieuwd, of ik daar ook vijftigduizend viewings mee kan halen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Het is iets dat voorkomt op aarde wat het als iets normaals zou moeten maken;het is iets abnormaals op Mars en Jupiter en ...
![]()
![]() |
#3 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eno 2;Misschien kunt u eerst motiveren waarom homoseksualiteit abnormaal zou zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik omdat de moderatie mij verplicht dit te geloven,zie laatste ban van mij
![]()
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als iemand "zijt ge een homo" vraagt aan eender welke man, wordt dat dan beschouwd als een gewoon zinnetje of als een belediging/verwijt?
Als het normaal klinkt, waarom dan herrie maken? Als het abnormaal klinkt, waarom dan nog meer herrie maken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burgemeester
|
![]() heeft iemand het bewijs dat hetro's normaal zijn?
zelf ben ik geen homo en vind ik het raar dat een man op een andere man verliefd wordt, net zoals een vrouw die op een andere vrouw verliefd wordt raar is. ik heb er welliswaar geen enkel probleem mee daar ik vind dat iedereen het recht heeft zich goed in zijn vel te voelen. je kan je onmogelijk goed in je vel voelen als je uw ware gevoelens moet verbergen voor "het schoon zicht van de omgeving". je bent wie je bent, als je u zo voor doet: doe zo voort!!!!!!
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Het komt voor in de natuur. Bij dieren is een klein gedeelte homosexueel. Het is dus zo natuurlijk als 1+1=2.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() 'Het komt voor in de natuur' is zo een belachelijk argument
![]() Los daarvan heb ik geen enkel probleem met homo's. (Ab)normaal, who gives a fuck?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan maar van geen kanten begrijpen waarom iemand geïnteresseerd is of homoseksualiteit nu "normaal", "pervers", enz. is, zolang het gebeurt tussen wat men zo pleegt te noemen "consenting adults" (mensen die hun instemming kunnen geven en die ook geven).
Allez, ik kan nog begrijpen dat een aanhanger van een godsdienst vindt dat dit zonde is, maar waarom hij of zij absoluut die andere, die die godsdienst niet aankleeft, wil behoeden voor die zonde met meer dan alleen beleefd geformuleerde pogingen om te overtuigen ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als gij katoliek zijt, kent gij waarschijnlijk uw broeders katolieken iets beter dan ik. En kunt gij een vermoeden hebben waarom sommigen van uw broeders hun katolieke wetten willen opleggen aan iedereen, via wetteksten. ps: ik wist begot niet dat je "meer of minder katoliek" kon zijn. In mijn grote domheid dacht ik: je bent lid van een klub of je bent er geen lid meer van. Je bent er bij, of je bent er niet meer bij, of je bent er terug bij enz. Nu, dit is of topik, sorrie daarvoor.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om te beginnen zowel zuivere hetero's als homo's bestaan gewoon weg niet.
Iedereen is bi, wel in mindere of meerder maten, en vrouwen zijn sneller in het toegeven van dit feit dan mannen. Het Hetero zijn word enkel opgedrongen door de goddiensten, zoals die vaak tegennatuurlijke zaken opdringen als de wil van God. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |