![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() KVS Brussel vrijdagavond.
Daar zien we het puikje van de Vlaamse artistieke unionisten aan het werk tegen de splitsingdrang. Ze zouden zich beter beperken tot goeie kunst maken, die retroactieve gedrochten. Maar goed, het maakt duidelijk WIe Wie is in Vlaanderen. Laatst gewijzigd door eno2 : 19 januari 2011 om 10:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() kunstenaars - voorheen uitvoerig geaaid door Anciaux - moeten zich vooral bezighouden met kunst
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Dat ze naar Brussel gaan wonen of naar Wallonië, al die unitaire Vlaamse kunstenaars. Of uitwijken aar Frankrijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, er was iets te doen van de PVDA geloof ik.
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Illustratie van hoe de artistieke en academische elite spuwt op de man in de straat. Deze bourgeoisie parvenus moeten eindelijk zich eens gaan neerleggen bij de verkiezingsuitslag en beseffen dat de zon is onder gegaan in het politiek correcte en 'multiculturele' avondland dat België heet.
By the way, liever een stevige regering die tot stand komt na 300 dagen onderhandeling, dan een vleugellam boeltje met kop en kl*ten ineengestoten zoals de regeringen Leterme (who ?) en de VR puist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
NVA of onafhankelijk Vlaanderen nog geld wil steken in bepaalde absurde kunstuitingen (voor een bekakt elitair publiek) waar de federale overheid nu nog steeds geld in pompt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Die zal sowieso verminderen, want kunst was, is en blijft een luxe, waar het eerst en het gemakkelijkst in kan gekapt worden, zonder dat het echt en voelbaar direct pijn doet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Bezighouden met kunst, ze hebben nog nooit kunst gemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Alles is goed om op een podium te geraken en wat belangstelling te krijgen.
Culturele masturbatie. |
![]() |
![]() |