Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 december 2011, 16:48   #1
Eigenzinnig
Banneling

Standaard Jeremy Clarkson doet een michelleke (verschueren)

http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...ontslaan.dhtml

Eén van de vetst betaalde tv-omroepers doet één van de lompste uitspraken van de eeuw..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2011, 16:50   #2
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Neerschieten ni, maar het zou al een goed begin zijn om stakingsgeld aan 300% te belasten, is zien of die idioten dan nog zo fanatiek zijn...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2011, 16:52   #3
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Neerschieten ni, maar het zou al een goed begin zijn om stakingsgeld aan 300% te belasten, is zien of die idioten dan nog zo fanatiek zijn...
Hoeveel dat ginder is weet ik niet, maar hier is dat toch maar een aalmoes..

Iemand die een paar miljoen euros verdiend bij een OPENBARE omroep moet zwijgen over stakingen...
Oud 1 december 2011, 16:54   #4
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Hoeveel dat ginder is weet ik niet, maar hier is dat toch maar een aalmoes..

Iemand die een paar miljoen euros verdiend bij een OPENBARE omroep moet zwijgen over stakingen...
Waarom zwijgen? Omdat de vakbond dat zegt???
Oud 1 december 2011, 17:06   #5
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom zwijgen? Omdat de vakbond dat zegt???
Men mag zeker zijn mening geven over stakingen maar als openbare ambtenaar moet je niet uit de hoogte zitten te doen..

Uiteraard kunnen 'voor de kop schieten in het bijzijn van famillie' uitspraken niet door de beugel..hopenlijk wordt hij ontslagen..hij zal er geen cent minder mee verdienen..
Oud 1 december 2011, 17:10   #6
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Men mag zeker zijn mening geven over stakingen maar als openbare ambtenaar moet je niet uit de hoogte zitten te doen..

Uiteraard kunnen 'voor de kop schieten in het bijzijn van famillie' uitspraken niet door de beugel..hopenlijk wordt hij ontslagen..hij zal er geen cent minder mee verdienen..
Dan zou de vakbond op z'n minst toch fair moeten zijn en een staking beginnen.
Straf, een vakbond die oproept tot ontslagen...
Maar ja , dat vakbonden enkel een paar goedverdienende postjes zijn met een aanhang die ze wijsmaken "dat ze er voor de werkmens zijn" is al langer geweten .
Nu ja, iemand van het VB hebben ze daar ook niet graag, de vakbondmaffia heeft niet graag andersdenkenden, raar dat het centrum die klootzakken nog niet heeft aangevallen...
Oud 1 december 2011, 17:33   #7
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vakbonden zouden inderdaad 20% belast moeten worden, en nog wel met terugwerkende kracht de laatste 10jaar.
brother paul is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2011, 17:57   #8
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...ontslaan.dhtml

Eén van de vetst betaalde tv-omroepers doet één van de lompste uitspraken van de eeuw..
Een schitterende uitspraak.

Citaat:
"Hoe durven ze te staken wanneer ze een gegarandeerd pensioen hebben terwijl de meesten van ons moeten werken om de eindjes aan elkaar te knopen?"
Is dit wat de de vakbonden schandalig vinden? Dat iemand op een schefe situatie wijst. We weten nu dat volgens de vakbonden dat ambtenaren beter zijn dan werknemeners in de privé en dus meer rechten moeten hebben.

Het beste moet nog komen.

Citaat:
"tussen 50 en 100" klachten
Blijkbaar word zijn uitspraak wel gedeeld door de meeste Britten.
Oud 1 december 2011, 18:12   #9
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
"Hoe durven ze te staken wanneer ze een gegarandeerd pensioen hebben terwijl de meesten van ons moeten werken om de eindjes aan elkaar te knopen?"
ik wil direct ruilen met zijn eindjes..+/- 3 miljoen euro/jaar...
Oud 1 december 2011, 18:14   #10
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik wil direct ruilen met zijn eindjes..+/- 3 miljoen euro/jaar...
Begin dan met een carriëre als presentator van een wereldberoemd autoprogramma, niemand houdt u tegen...
Oud 1 december 2011, 18:21   #11
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Begin dan met een carriëre als presentator van een wereldberoemd autoprogramma, niemand houdt u tegen...
Het is niet die 3 miljoen die me stoort maar dat zo'n lul dat vertaalt als de eindjes aan mekaar knopen en zijn tv-hobby hard werken noemt is er dik over...

Ik ben niet lomp & egoistisch genoeg denk ik om een tv-vedette te worden..
Oud 1 december 2011, 18:22   #12
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
t'is niet omdat hij een wereldberoemd "auto-programma" (eigenlijk beperkt tot wat ronddollen in exclusieve en snelle wagens) presenteert, dat hij moet denken zich alles te kunnen permiteren.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2011, 18:26   #13
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
t'is niet omdat hij een wereldberoemd "auto-programma" (eigenlijk beperkt tot wat ronddollen in exclusieve en snelle wagens) presenteert, dat hij moet denken zich alles te kunnen permiteren.
Hij zegt zulks niet omdat hij een presentator is, hij zegt dat omdat dat zijn mening is. De vakbonden zouden de eersten moeten zijn om te protesteren als iemand ontslagen wordt vanwege zijn mening, maar neen, niet als de mening tegen hun kar is...Dan eisen ze ontslagen, hoe ver is de logica en eerlijkheid te zoeken bij die kwieten?
Oud 1 december 2011, 18:29   #14
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hij zegt zulks niet omdat hij een presentator is, hij zegt dat omdat dat zijn mening is. De vakbonden zouden de eersten moeten zijn om te protesteren als iemand ontslagen wordt vanwege zijn mening, maar neen, niet als de mening tegen hun kar is...Dan eisen ze ontslagen, hoe ver is de logica en eerlijkheid te zoeken bij die kwieten?
Ook al is het "beeldspraak", uitspraken doen zoals hij heeft gedaan, is er mijlenver over, zeker voor iemand met een royaal inkomen als het zijne.

Laatst gewijzigd door Pietje : 1 december 2011 om 18:30.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2011, 18:31   #15
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Sinds wanneer verdedigen vakbonden stakingsratten ?

Welk werknemersstatuut heeft de Jeremy ? arbeider ? ambtenaar ,..ik denk het niet..

De reden van de staking , noch de mening van de bonden interesseren me eigenlijk...ik zie alleen een multimiljonair zelfzuchtige prietpraat verkopen omdat ie €10.000(?) is misgelopen doordat anderen een paar cent extra willen..
Oud 1 december 2011, 18:36   #16
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik vind dat die vent juist betaald is voor vette uitspraken te doen, dus laat hem maar shocking truth vertellen. Ik wil best ook wel een paar stakers op hun smikkel slaan, niet dat ik niet vind dat ze eens hun gedacht mogen zeggen, maar dat ze gewoon naar een debat gaan en hun mening vertellen ipv dat populistisch stakingsgedoe.
brother paul is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2011, 18:36   #17
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ook al is het "beeldspraak", uitspraken doen zoals hij heeft gedaan, is er mijlenver over, zeker voor iemand met een royaal inkomen als het zijne.
Hij heeft al wel meer rauwe uitspraken gedaan, staat hij ook voor bekend. Waarom nu ineens die vakbonden in hun gat gebeten zijn is me een raadsel, ik hoorde ze geen andere groepen verdedigen die al eens van een kwinkslag van Jeremy mochten genieten...
Ik weet dat de "heiligheid" der vakbonden voor sommigen ontegensprekelijk vaststaat maar als we dan over inkomens beginnen zou men beter een keertje kijken naar de voordelen die de vakbondbonzen in hun zakken steken (Hoewel dat dan weer een stevig onduidelijk en gesloten potje moet blijven).
Oud 1 december 2011, 18:41   #18
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
ik vind dat die vent juist betaald is voor vette uitspraken te doen, dus laat hem maar shocking truth vertellen. Ik wil best ook wel een paar stakers op hun smikkel slaan, niet dat ik niet vind dat ze eens hun gedacht mogen zeggen, maar dat ze gewoon naar een debat gaan en hun mening vertellen ipv dat populistisch stakingsgedoe.
in de hoop dat ze bij u medicamenten komen halen ?

Ik dacht dat apothekers hooggeschoolden waren...niks van te merken in uw boertige rijkeluis uitspraken...

Een goei staking bij de BBC en het is byebye Jeremy...
Oud 1 december 2011, 18:42   #19
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sinds wanneer verdedigen vakbonden stakingsratten ?
Straf dat verdedigers der werkenden beledigende naampjes geven aan mensen die willen werken... Na zoveel jaren blijken ze nog in hun 19'e eeuws jargon vast te zitten...

Citaat:
Welk werknemersstatuut heeft de Jeremy ? arbeider ? ambtenaar ,..ik denk het niet..

De reden van de staking , noch de mening van de bonden interesseren me eigenlijk...ik zie alleen een multimiljonair zelfzuchtige prietpraat verkopen omdat ie €10.000(?) is misgelopen doordat anderen een paar cent extra willen..
Geen idee van welk statuut die mens heeft en wat z'n inkomen is. Net als een massa andere mensen heeft hij last van stakers.
Wie verdedigt de rechten van de slachtoffers van de stakers? Niemand hé, of het nu inkomensverlies is of een dag vol miserie, de vakbonden trekken het zich niet aan en steken nog wat zwart geld in hun kluisje. En blij dat ze zijn met die idioten in hun rood/groen/blauw vuilzakje...
Oud 1 december 2011, 18:42   #20
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus een mening zeggen is ook al verboden voor sommigen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be