![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...ontslaan.dhtml
Eén van de vetst betaalde tv-omroepers doet één van de lompste uitspraken van de eeuw.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neerschieten ni, maar het zou al een goed begin zijn om stakingsgeld aan 300% te belasten, is zien of die idioten dan nog zo fanatiek zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand die een paar miljoen euros verdiend bij een OPENBARE omroep moet zwijgen over stakingen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Men mag zeker zijn mening geven over stakingen maar als openbare ambtenaar moet je niet uit de hoogte zitten te doen..
Uiteraard kunnen 'voor de kop schieten in het bijzijn van famillie' uitspraken niet door de beugel..hopenlijk wordt hij ontslagen..hij zal er geen cent minder mee verdienen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straf, een vakbond die oproept tot ontslagen... ![]() Maar ja , dat vakbonden enkel een paar goedverdienende postjes zijn met een aanhang die ze wijsmaken "dat ze er voor de werkmens zijn" is al langer geweten . Nu ja, iemand van het VB hebben ze daar ook niet graag, de vakbondmaffia heeft niet graag andersdenkenden, raar dat het centrum die klootzakken nog niet heeft aangevallen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vakbonden zouden inderdaad 20% belast moeten worden, en nog wel met terugwerkende kracht de laatste 10jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het beste moet nog komen. Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben niet lomp & egoistisch genoeg denk ik om een tv-vedette te worden.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() t'is niet omdat hij een wereldberoemd "auto-programma" (eigenlijk beperkt tot wat ronddollen in exclusieve en snelle wagens) presenteert, dat hij moet denken zich alles te kunnen permiteren.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zegt zulks niet omdat hij een presentator is, hij zegt dat omdat dat zijn mening is. De vakbonden zouden de eersten moeten zijn om te protesteren als iemand ontslagen wordt vanwege zijn mening, maar neen, niet als de mening tegen hun kar is...Dan eisen ze ontslagen, hoe ver is de logica en eerlijkheid te zoeken bij die kwieten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 1 december 2011 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welk werknemersstatuut heeft de Jeremy ? arbeider ? ambtenaar ,..ik denk het niet.. De reden van de staking , noch de mening van de bonden interesseren me eigenlijk...ik zie alleen een multimiljonair zelfzuchtige prietpraat verkopen omdat ie €10.000(?) is misgelopen doordat anderen een paar cent extra willen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vind dat die vent juist betaald is voor vette uitspraken te doen, dus laat hem maar shocking truth vertellen. Ik wil best ook wel een paar stakers op hun smikkel slaan, niet dat ik niet vind dat ze eens hun gedacht mogen zeggen, maar dat ze gewoon naar een debat gaan en hun mening vertellen ipv dat populistisch stakingsgedoe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dat de "heiligheid" der vakbonden voor sommigen ontegensprekelijk vaststaat maar als we dan over inkomens beginnen zou men beter een keertje kijken naar de voordelen die de vakbondbonzen in hun zakken steken (Hoewel dat dan weer een stevig onduidelijk en gesloten potje moet blijven). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat apothekers hooggeschoolden waren...niks van te merken in uw boertige rijkeluis uitspraken... Een goei staking bij de BBC en het is byebye Jeremy... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wie verdedigt de rechten van de slachtoffers van de stakers? Niemand hé, of het nu inkomensverlies is of een dag vol miserie, de vakbonden trekken het zich niet aan en steken nog wat zwart geld in hun kluisje. En blij dat ze zijn met die idioten in hun rood/groen/blauw vuilzakje... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus een mening zeggen is ook al verboden voor sommigen.