![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Waarom zou een rasechte Vlaams Nationalist wakker liggen over het wel of niet slagen van een nieuwe Belgische regering?
Ik ken geen enkele reden Reden te meer om te zeggen dat het gros van de andere partijen DROMERS zijn. Wat De Wever aan het doen is (en hij speelt het goed) om alles zo veel mogelijk tegen te spreken in het belang van de Vlaming en dit zo dicht mogelijk tegen de Gemeenteraadsverkiezingen van 2012. Zijn doel is het Burgemeesterschap van Antwerpen Niet meer of minder |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zal mij een worst wezen wat zijn doel is, zolang hij maar onze belangen verdedigt.
#3 | |
Parlementslid
|
![]() "Rasechte"?
Welk belang heeft dat, dat ge het nodig vindt dat te vermelden?(Dank u Spellingchecker, hopelijk nooit meer dt fouten.)
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een onzin. Hij werkt zich dus uit de naad om het burgemeesterschap van Antwerpen in de wacht te slepen terwijl hij zonder enig probleem premier van dit land kon worden. Zo belangrijk is Antwerpen nu ook weer niet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan heb je nog wel een HEEL erg goed gedacht van hen. Ze willen macht... geen dromen of idealen.
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan de bewering van Pin en Puk ook niet staven, maar BDW is in de geschiedenis zowat de enige overweldigende overwinnaar die zegt dat hij geen premier wil zijn. Want dat is nu eenmaal de taktiek in belgique. Een Vlaming premier maken en die dan toegevingen laten doen om zijn postje te houden. Ik wil EDR als premier.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 12 januari 2011 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou toch ook liever Janssens zijn plaats innemen dan die van Leterme. Belgique werkt niet en zal nooit meer werken, dus burgemeester worden van een stad is een veel interessantere uitdaging want daar kan iets concreet en nuttig gedaan worden.
|
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal mij een worst wezen.
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is ook waar, maar als zijn enige doel de burgemeestersherp van Antwerpen is, dan zou hij het niet doen door een federale voortrekkersrol te gaan spelen.
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op dit moment is er weinig anders waar hij zich op kan profileren.
De clash van 2012 gaat sowieso meer weg hebben van Amerikaanse presidentsverkiezingen dan gemeenteraadsverkiezingen dus hij zet de campagne alvast in door zich als groot en standvastig staatsman te profileren. |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben de Antwerpenaren misschien geen recht op een goede burgemeester ? Toch is het een dikke leugen. Mijn grootvader zou zeggen: ik eet mijn klak op, als het Weverke voor burgemeester van A gaat. Ik moet dus iets aangepast vinden. Mijn laptop in de vaatwasmachine, als het Weverke ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En als dat doel het verdedigen van onze belangen is dat ben ik het graag eens met u. Het wordt tijd dat we inderdaad iemand hebben met haar op zijn tanden. |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Worst ja, soms wel lekker, als Belgie maar kapot gaat, dat is alles wat belangrijk is.
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1: eigen belang 2: familie 3: vrienden 4: al de rest.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 15 januari 2011 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() De Messias? Belachelijk.
Typisch zuur van marginale coburgh zuigers. De Vlaamse Nelson Mandela klopt wel. Laatst gewijzigd door born2bewild : 15 januari 2011 om 23:06. |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet ie eerst nog een paar jaar in de bak wat hem misschien goed zal doen. Ik zie ook de link niet de link tussen Dewever en de Rainbow Nation. In Zuid-Afrika zijn er ook meer verschillende talen en culturen binnen één staat dan een volksnationalist als Dewever mentaal aankan. Mandela? Nope. Als we dan toch vergelijkingen moeten maken dan is ie eerder de chef van de Zulu's, de grootste volk binnen Zuid-Afrika die eerder rechts zijn en altijd staan te zeiken dat ze onderdrukt worden door jan-en-alleman en altijd dreigen om een eigen staat op te richten.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 15 januari 2011 om 23:13. |
![]() |