![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.telegraph.co.uk/earth/out...-burglars.html
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Maar serieus, het loopt idd de spuigaten uit. En ik word het echt moe.
http://www.eviloverlord.com/lists/overlord.html Laatst gewijzigd door Erwinvds : 14 februari 2011 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Mannekes mannekes, ik ben het zó beu dat de Westerse wereld zó toegeeft aan criminaliteit gewoon omdat ze te lui zijn om het te bestrijden.
Als die inbreker niet inbreekt, dan is er geen probleem. Ik trek de lijn zelfs door, als iemand ongevraagd en met slechte bedoelingen mijn huis binnenkomt knal ik die overhoop. Ik weet 't, ik weet 't, dan ga je mensen krijgen die iemand afknallen en dan hun huis insleuren, maar daar kan ik niet aan doen.
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik niet begrijp: als hij gewoon een onbeveiligde ruit uitslaat en hij verwondt zich daarmee, dan is de eigenaar toch ook verantwoordelijk? In Nederland mocht een crimineel de aankoop van zijn revolver aftrekken van zijn belastingen onder de rubriek "investeringen" of zoiets. ik verschiet nergens meer van. Was het ook niet in Engeland dat een dief die eiste dat de eigenaar hem iets te drinken gaf gelijk kreeg? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pas nadien volgt eventuele veroordeling. Beetje context zou leuk zijn.[/quote] your google is as good as mine. Een jaar of acht geleden denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Was het trouwens niet een jaar of zo geleden dat een huiseigenaar aansprakelijk werd gesteld voor de wonden van de inbreker omdat de eigenaar prikkeldraad verwerkt had in zijn haag die zijn achtertuin afscheidde?
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() ha ja! de sukkelaar van een inbreker kon dat niet zien dan hé. er had een plakkaatje bij moeten hangen: "opgepast, hieronder zit prikkeldraad en een gevaarlijke hond."
Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 14 februari 2011 om 11:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja watte, kan het nog gekker hier?
Hebben die mensen geen verzekering tegen beroepsrisco's?
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() Binnenkort steken ze je nog in de bak omdat je de gangsters niet snel genoeg gezegd hebt waar ze wat konden vinden, en ze zo teveel tijd verloren.
Of omdat je hen er niet op gewezen hebt, dat ze ergens iets waardevols hebben laten liggen... Tegelijkertijd komt men tegen de werkende man vertellen dat tot z'n 65ste werken, toch wel wat kort is...
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Akties om inbraken te voorkomen :
1. Laat de deur oipen, hang een briefje aan de deur met als opmerking dat ze open is ; zo vermijdt men dat er schade aan deuren en ramen toegebracht wordt 2. Zet een thermos koffie en een kopje klaar , leg er een briefje bij met als opmerking dat er een frisse pils ter beschikking is in de frigo. Leg ook een som geld klaar, met de bemerking dat schuiven en kasten doorzoeken naar nog meer buit nutteloos is, zo vermijdt U dat er een onoverzichtelijk rommel ontstaat in huis 3. Claim de kosten voor de koffie, het gereedgelegde geld en de lege frisse pilsjes bij uw diefstalverzekeraar met de opmerking dat zij een grote besparing doen : in elk ander geval zouden ze een aanzienlijkere schadeclaim gekregen hebben ivm schade aan de deuren en uw meubilair en andere zaken die een inbreker zou meegenomen hebben uit frustratie van zoveel tijdverlies om vanalles te zoeken. --- Per inbraak scheelt dit honderden euro's !
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() PS geef uw adres op : ik kom wel eventjes langs - een goede geueze moet je niet koud zetten, die kan je op tfel naast de koffiethermos zetten.
Tempo toleras sed vero aperas Laatst gewijzigd door roger verhiest : 14 februari 2011 om 17:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat dit een hoax is...... Net als deze: http://www.telegraaf.nl/binnenland/9...__.html?p=18,1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Burgemeester
|
![]() absurdistan is gewoon heel europa nu,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Amsterdam willen ze dat alle juwelierzaken een nieuwe scooter hebben klaarstaan, mocht de scooter van overvallers haperen, dan kunnen op een snelle manier alsnog de pleiterik nemen.
Een GL-motie om een Audio 200 klaar te zetten haalde het net niet. Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 14 februari 2011 om 18:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hang een plakkaatje aan de deur.
"Geachte inbrekers, pas op van het trapje bij het binnenkomen. Er hebben daar al mensen lelijk hun voeten aan verstuikt. Indien u mijn vrouw wilt gebruiken, de condooms liggen naast de televisie. Gelieve mij eerst te waken zodat ik in de sofa kan verderslapen." |
![]() |
![]() |