![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Lijkt mij een duidelijke kandidatuur, en dit betekent ook dat De Wever geen minister zal willen worden. Laatst gewijzigd door respublica : 31 januari 2011 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wauw! Wat een onthulling! Scooop! Scoooop! kling klang kleng brekend nieuws
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 31 januari 2011 om 12:45. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Misschien had iedereen al wel door wat De Wever zou doen, maar dat hij het zelf kenbaar maakt is toch wel nieuwswaardig. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zou hij president van de republiek Antwerpen willen worden nu het in België en Vlaanderen niet lukt.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van 't Eilandje.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Deurne ongafhankelak !
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() - overigens een veel betere slogan dan "ik hou van A" of 't stad is van iedereen", ik hoop dat De Wever daar komaf mee maakt als hij ooit burgemeester wordt. Dat zou al een verbetering van mijn stedelijke levenskwaliteit inhouden. ![]() Laatst gewijzigd door respublica : 31 januari 2011 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol, there are no Americans in Bagdad. There is nothing wrong in Belgium, everything is going according to plan...
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Bart De Wever blijft een toppoliticus. Misschien zijn er wel veel politici die de politiek inrollen uit idealisme, maar op topniveau is het niet al idealisme dat de klok slaat. Ik begrijp dus perfect dat hij voor zo iets profaan gaat als een burgemeesterpostje, hoewel er op gemeentelijk niveau niet veel te bereiken is.
Malo hic esse primus quam Romae secundus. |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is toch vrij duidelijk dat NVA gaat voor het burgemeesterschap in Gent en Antwerpen in een soort coalitie met CD&V en dat de rest van Vlaanderen door NVA voorlopig nog wordt gegund aan CD&V (in afwachting dat NVA overal voldoende politiek personeel heeft.) Dat is ook de voornaamste reden waarom CD&V weigert om een akkoord te sluiten. De lokale burgemeesters en schepenen zitten met de poepers dat NVA zonder hen naar de verkiezingen zou trekken. Dat is ook de reden waarom iemand als Bogaert van mening is dat er voldoende op tafel ligt. Die man moet immers geen burgemeester meer worden.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 31 januari 2011 om 14:24. |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Vind ik andermaal niet. Dat is even stupide als zeggen "neem de kaart van België en duidt aan waar men Nederlands spreekt en duidt aan waar men Frans spreekt en trek uw separatistische conclusies".
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Maar dat kunnen ze sowieso volgend jaar hoor.
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Heeft een hoog conspiracy theory gehalte als je het mij vraagt.
|
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bij deze ook mijn bijdrage aan de speculatie.
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wever burgemeester van Antwerpen?
Kan weinig kwaad, Antwerpen wordt tenslotte al dertig jaar bestuurd volgens wat het slechtste is voor het VB en het zal met De Wever niet anders zijn zeker?
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Speculotie!
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Heeft BDW hierbij officieel bekend gemaakt dat de sossen er weer eens bij zullen zijn?
Of vergis ik mij?