![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Volgens mij het laatste.
Laatst gewijzigd door Roderik : 7 februari 2011 om 20:27. |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Welnee, ze zijn z'n poot aan het uitdraaien...
#3 |
Minister-President
|
![]()
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 7 februari 2011 om 21:05. |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() Belgen moeten heel wat doen om aan een regering te komen.
* baard laten groeien * geen sex * voortdurend roepen constructief te zijn * voortdurend roepen dat er dringend een regering moet komen * voortdurend roepen dat het niets zal worden * koning en kardinaal met hun aanhang ,dagelijks laten bidden. Waarschijnlijk is het de duivel die er mee speelt. |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Wanneer EDR extreem positief ben ben ik wantrouwig. MR en PS die de beste vrienden spelen is nooit een goed teken. Gaan we nu trouwens naar een formule van 8/9? Anders kan MR geen eisen op tafel leggen wat Reynders, Mangain etc. echter wel insinueren. Als de MR erbij gehaald wordt zit wel quasi gans FR aan tafel...zou zijn voor- maar vooral nadelen hebben denk ik.
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 8 februari 2011 om 09:47. |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het antwoord op de titel van deze draad is:
ze zijn constructief bezig hem een pootje te lichten ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da waals kieken ziet er met de dag slechter uit, ...
![]() Ze zijn hem niet alleen ne poot aan het uitdraaien, ze zijn hem ne kloot aan het aftrekken ook . De rooi willen en zullen aan de macht komen, blijven, ... de vetpotten lonken en voor toch iets of wat machtbasis te hebben willen ze de als groenen gecamoufleerde communisten bij. Alle middelen zijn goed, en his royal lowenis, speelt mee om zijn troontje te behouden. |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Constructief ?
Volgens O. Paasch uit de oostkantons zijn de Waalse politiekers buitengewoon DESTRUCTIEF !!! |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat: