![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik wil ook een jokerkaart om 8 banpunten kwijt te kunnen schelden ... het is oneerlijk dat bepaalde personen die oproepen tot geweld dit krijgen en andere niet . Voor mij mag iedereen dan terugkomen die omwille van van 8 banpunten verbannen is . Blue thunder bvb ... iedereen gelijk voor de wet !
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De moderators zijn mensen, en oordelen naar godsvrucht en vermogen, zo goed mogelijk naar hun inzichten. De ene moderator zal misschien voor iets banpunten geven, terwijl een andere moderator vindt dat een waarschuwing voldoende is. Een uitspraak is voor de ene moderator een oproep tot geweld, en voor een andere net niet. De grens is niet altijd gemakkelijk te trekken. Daarvoor zou een beroeps-procedure soelaas brengen. Maar ook veel werk. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet vergeten dat er nog leven is na dit forum en sommigen geen behoefte meer hebben aan een wederopstanding.. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arme Blue Thunder.
![]() |
![]() |
#9 | |
Global Moderator
|
![]() Citaat:
Moderatoren zijn inderdaad mensen en uitspraken in een bericht kunnen vaak verschillend geïnterpreteerd worden. Elke berisping, zeker degene die leidt tot een ban, wordt in het team van moderatoren geëvalueerd. Dit doen wij zo zorgvuldig mogelijk. In het geval waar Wisord op doelt bleek tijdens de evaluatie van de context juist het tegendeel van een oproep tot geweld, waar de uitspraak zèlf misschien een andere indruk zou geven. Wij hebben gemeend dat de 8 strafpunten die hieraan verbonden waren, onterecht waren en deze zijn dus ingetrokken. Iedereen is dus 'gelijk voor de wet' en er zijn geen vrijbrieven of 'jokerkaarten'. Met vriendelijke groet, Arbiter |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk eens na over de vraag waarom een mondig controversieel iemand toch steeds van antwoord wordt gediend en zou moeten worden gebannen. Meer zelfs. Het doet mij plezier dat zelfs een moderatie durft terug te komen op een beslissing. Laten we dan vooral niet zielig doen, en natrapperig lullig over jokerkaarten of wat dan ook. Of verwachtte je nu echt een ernstig anwoord op de essentiële vraag in je topic ? |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand wordt gebannen omdat hij/zij te veel banpunten verzameld heeft door meerdere keren het forumreglement te overtreden. Het is toch normaal dat het vragen oproept; vooral als je niet wat er geknipt werd; maar de post "geknipt" blijft. |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is dat ik sommige posters niet vertrouw, anders zou ik ze een kopietje sturen. Nu hebben ze de brute pech dat ze er het raden naar hebben.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=146102 Ik weet wat er stond. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=100 |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mensen, gijlen kunt zaaaaaaaaaagen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik weet trouwens ook niet waar in bovenstaande enige oproep tot geweld zou staan. Het gaat over mezelf, dus ik roep niemand op.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 november 2010 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Ik ben blij dat circe terug is.
|
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feit blijft wel dat je geen zwakke maag moogt hebben om op politics.be je tijd door te brengen,en zeker niet van eerlijkheid mag houden,want dan ben je er aan voor je moeite
![]()
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
²