![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op verzoek, een draad waar de "eigen teelt eerst" adepten zich in thuis voelen. Wat, waar, hoeveel, wanneer, hulpmiddelen, spreoistoffen.....maak de pollen maar eens goed zwart, boeren aan de macht in K&K, niet enkel aan de balie....
![]() Laat ons de spitskool afbijten, wat zet je in uw moestuin? den dezen: aardappel tomaat paprika chili's look koriander citroenmelisse bieslook (2soorten) groene kool spruiten andijvie aardbei venkel rode biet rode kool spitskool prei uien warmoes (3soorten) wortelen schorseneren spinazie bloemkool broccoli peterselie munt druiven framboos ...... en al wat ik nog vergeten ben..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
radijsjes hennep kruiden (rozemarijn, marjolijn, basilicum, koriander,hennep, munt, salie, tijm, hennep, ...) Bosuitjes (of pijpajuintjes) hennep Augurken chili hennep
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Goed gij! Dat is verboden!
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() aardappelen (2 soorten)
tomaten (9 soorten) paprika (3 soorten) pepers (3 soorten) aubergine look ajuinen (3 soorten) wortelen (2 soorten) spinazie courgetten (2 soorten) broccoli (bijna kaalgevreten) rode kool witte kool munt (3 soorten) peterselie sla (5 soorten) frambozen (verschillende soorten) bosaardbeien aardbeien tijm (3 soorten) bieslook basilicum dille dragon rozemarijn salie spruiten laurier marjolijn bonen (4 soorten) komkommer radijzen ananaskers suikermais rode en witte bessen kruisbessen witte moerbei
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bieslook en rozemarijn.
De rest heeft de winter niet overleefd. Misschien moet ik eraan toevoegen dat mijn moestuin beperkt is tot 2 bloempotten.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() nog wat aan toevoegen:
witte, groene en knolselder paar soorten boontjes paar soorten sla en voor Nelle 3 soorten radijzen Laatst gewijzigd door lantjes : 9 juni 2010 om 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wortelen
Komkommer Pompoen Paprika Courgette Erwten Bonen Snijbonen Spinazi Verschillende soorten sla Bloemkool prei Rode kool andijvie en nog meer |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bieslook, Tijm, dragon en nog meer kruiden ook nog
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tomtaten: zowel kerstomaten als gewone tomaten. Al dan niet in zelf geconstrueerde serre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zet nog wel wat late patatten, en nog wat van die rommel. Als ik tijd heb..
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb hier staan: * kruidige thijm * chocolate mint (is een munt variant) Geen tuin, wel veel planten in huis. Klinkt goed, lantjes! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Patatten. Dat hier idd ook nog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kervel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Radijzen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen tuin...
![]() Ma ik heb wel een ijskast met 32 verschillende bieren ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aardbeien
stekelbezen en van die ordinaire rode en witte bezekes |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() rabarber
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
moerbei pruimen appel peer vijgen thijm basilicum en nog een tiental kruiden, maar die doet mijn vrouwke groene en witte selder rabarber erwten boontjes radijsjes pompoenen courgetten voil�* ... denk dat ik alles heb ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 10 juni 2010 om 08:12. |
|
![]() |
![]() |