![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik stel voor dat men oude draden die niet meer actueel zijn sluit voor reacties.
Of dat men er tenminste voor zorgt dat die niet meer vervuild worden door irrelevante vragenstellingen aan non-actieve forumleden waarvan men weet dat deze nooit meer reageren. Dat is pure forumvervuiling |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen
|
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Wil ik alle actuele draden eens systematisch verbannen naar de achterkant door dagelijks oude draden op de voorgrond te zetten ? Met als enig doel een imaginaire score van views en reacties te verbeteren en mijzelf zolang mogelijk in het centrum van de aandacht te houden . |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een discussie kan altijd voortgezet worden. Ook zonder de oorspronkelijke praatgasten. Dikwijls is er al een interessante argumentatie aan voorafgegaan. Een draad kan zo soms boeiende wendingen nemen.
|
![]() |
![]() |
#11 | ||
|
![]() Citaat:
Eigenlijk maak het niet uit voor mij. Of die draden nu worden gesloten of niet. Enerzijds ben ik voorstander, anderzijds dan weer niet.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan. Maar dat is niet de bedoeling van degene waar het hier over gaat.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedoel je zoiets ?..een monoloog van flooding met de intentie van 'opmerkingen' uit te lokken Of dit ? http://forum.politics.be/showpost.ph...18&postcount=1 Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 8 januari 2011 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bepalen wanneer een draad oud is, is simpel maar vraagstellingen of draden irrelevant verklaren is niet evident. Laten we het lichtjes anarchistische karakter van Politics.be niet verkloten.
|
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Oproepen om dit probleem op te lossen door een welbepaalde permban te geven mag niet dus..
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Forumvervuiling, doe eens normaal. Klik er niet op als je het niet wil lezen. Straks mag een mens hier geen topics meer opstarten of t is vervuiling.
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mischien moet HLN online ook maar artikels van een paar jaar terug op zijn frontpage zetten..iedereen puzzelt toch graag nietwaar.. |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |