![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Tim Pauwels in het 19u00 journaal:
De Franstaligen willen nog een groot deel België behouden zodat er nog genoeg geld is om daar linkse dingen mee te doen. Zo weten we weer eens waar België voor staat. Bedankt Tim voor de duiding...
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Da's verschieten. Heeft hij zich versproken ?
Dat gaat straf schrijven worden ![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heeft ie dat zo gezegd? Kan ik maar moeilijk geloven hoor, maar kom.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Weet Tim wel wat ze met Sigfried gedaan hebben?
![]()
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 17 februari 2011 om 21:49. |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In elk geval, het kwam er op neer dat de (s)linksen weeral geld moesten hebben. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 17 februari 2011 om 22:31. |
||
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk vanaf 15:00. Letterlijk: "Omgekeerd wil Franstalig België nog een flink stuk België behouden zodat er genoeg geld is eigenlijk om een links beleid te kunnen voeren" En? Valt het nu te geloven of heb ik de site van deredactie.be gehackt?
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet dat ik niet wou dat hij het niet zo had gezegd hoor, dat zou pas hilarisch zijn... ![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() Heel vreemd. Ik heb het ook 'rechtstreeks' gevolgd, en ook ik had TOEN verstaan: "... linkse dingen"...
![]() Laatst gewijzigd door willysproject : 18 februari 2011 om 22:45. |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ook. Ik denk dat dat opnieuw is opgenomen...
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb dat toevallig opgenomen en de versies zijn identiek. Wat Tim Pauwels wel zegt heel kort tevoren is dat N-VA met de autonomie rechtse dingen wil doen. Misschien zit daar de verwarring? |
|
![]() |
![]() |
#13 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Kijk eens wat er trouwens op de Wikipedia-pagina over Kris Hoflack, hoofdredacteur Duiding bij de VRT, allemaal te lezen staat: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kris_Hoflack Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |