![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...emitisch.dhtml
Het CGKR is dus de advocaat van de duivel, haar lievelingsonderwerpen zijn de strafste racisten van 't land.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ja, we zitten met een etterende buil van al dan niet verpauperd wahabitisch geïnspireerd uitschot.
De vraag is wat we er aan gaan doen. Laatst gewijzigd door Ganzenbordfan : 12 mei 2011 om 09:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het VB cordonneren en tegelijk de grenzen openzetten zodat het antisemitisch tuig kan binnenstromen. Il faut le faire.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "..er is een rechtstreeks verband tussen moslim-zijn en antisemitische gevoelens koesteren"
Alsof we dat nog niet wisten ? Islam is het probleem.
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat nogmaals aangeeft dat onze journalisten, die toch verondersteld worden op de hoogte te zijn van alle nieuwsfeiten, een beetje wereldvreemd zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Het gegeven dat antisemitisme welig tiert bij moslim(s)(jongeren) is toch al lang oud nieuws?
Wie het nieuws een beetje volgt, in zowel binnenland als buitenland, zou dit al lang hebben moeten weten. Er zijn wat dat betreft in bijvoorbeeld Nederland al genoeg "incidenten" geweest (kunnen we trouwens nog wel van incidenten spreken als het chronisch is?) waarbij moslims de kwalijke hoofdrol bekleedden. Even googlen volstaat om hierover een beeld te krijgen. In Amsterdam gingen er zelfs stemmen op om "lokjoden" in te zetten tegen het antisemitisch geweld van moslimjongeren. Tevens heeft de PVV twee maanden geleden een motie over antisemitisme binnen de islamitische gemeenschap ingediend. Een oud-politicus waarschuwde joden dat ze maar beter konden vertrekken vanwege het antisemitische klimaat onder Nederlandse moslims. Een paar dagen geleden werd iemand bedreigd door een Marokkaanse taxichauffeur enkel omdat hij een Hebreeuwse tekst (Tel Aviv) op zijn t-shirt had staan. In een interview zegt een holocaustoverlevende het rechtuit: "Wel denk ik dat mijn kleinkinderen een andere periode te wachten staat. Als moslims in Amsterdam straks in de meerderheid komen en de gemeentepolitiek gaan domineren, dan zullen de eerste discriminerende maatregelen tegen joden en vrouwen worden genomen. Ik ben wat dat betreft een realist. Bang? Geen haar op mijn hoofd. Angst ben ik voorgoed verloren in Auschwitz omdat ik ieder moment in doodsangst verkeerde. Boos, dat ben ik wel." Dit is slechts een kleine bloemlezing van wat er zich in Nederland afspeelt. We hebben het dan nog niet gehad over wat er zich elders in Europa afspeelt met religieus geïnspireerd antisemitisme. De aanslag op de synagoge in Anderlecht bijvoorbeeld, maar zo zijn er nog veel meer, in Parijs, Londen, Amsterdam, Malmö, en telkens is dat in gebieden waar veel moslims wonen. Ook uit Antwerpen trekken steeds meer joden weg wegens o.a. opflakkerend antisemitisme. In Frankrijk worden joden regelmatig mishandeld soms tot de dood er op volgt. De daders zijn moslimjongeren. De lijst lijkt oneindig te zijn, en dit baart me serieus zorgen. Overigens behandelt het artikel in De Morgen wat uitvoeriger. Er staat o.a. te lezen: "Marokkaanse en Turkse jongeren blijken ook nog net iets negatiever te staan tegenover andere gemeenschappen, bij hen is de sociale afstand het grootst", en ook: "De verschillende groepen leven niet samen, maar naast elkaar. De jongeren blijven sterk gericht op hun eigen cultuur, zeker wanneer het om vriendschappelijke relaties of meer gaat, en dat geldt voor jongeren van alle origines." Dat stemt allemaal niet tot vreugde, en ik hou mijn hart vast voor wat de toekomst gaat brengen, want als elke gemeenschap aan eigen volk eerst blijft doen, hetgeen overigens heel normaal en natuurlijk is, dan gaan er gegarandeerd hele grote brokken van komen.
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Nog maar eens een open deur die ze intrappen.
Waar zit Wisord, Arti en co? En het is nog maar een glimps van wat ons te wachten staat...
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat baten kaars en bril als den uil niet zien en wil wat ik al dertig jaar lang met mijn eigen ogen en oren keer op keer weer vaststel: dat de mohammedanen joden- en in mindere mate christenhaters zijn, vrijwel zonder uitzondering. Niet dat ze het altijd zelf volledig beseffen. "Mijn dochter mag alleen met een moslim trouwen, maar ik ben wél geïntegreerd", zulke dingen, alom.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Na "zaterdag" komt "zondag", luidt het in Mohammedanië. D.w.z. na de vernietiging van Israël, de islamisering van Europa.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]()
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, tegen joden zijn is alleen slecht als het over nazi's gaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien moet de titel veranderd worden in "meerderheid Brusselse Katholieken zijn antisemitisch", dan kunnen we hopelijk toch nog een paar linkse kameraden naar deze draad lokken.
Het onderzoek van de linkse socioloog Elchardus, waarin expliciet gesteld wordt dat de reden voor antisemitisme ligt in het moslim-zijn zelf, moet dan ook bijzonder hard zijn aangekomen bij de filosofen en artisjokken op dit forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die stelling van Elchardus lijkt me ongenuanceerd gezien het veelvoud aan stromingen en het bewijs dat een aanzienlijke groep niet-antisemitische moslims elke dag leveren dat vredevol samenleven toch mogelijk is. Vanaf mensen grote beweringen gaan doen over dé islam neem ik ze meestal al niet meer serieus. Dé islam bestaat niet. Wahabitisch uitschot en dergelijke wel. Enige intellectuele eerlijkheid is veel islamofoben meestal vreemd. Laatst gewijzigd door Ganzenbordfan : 12 mei 2011 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Islamofoben bestaan niet.
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Hoezo, omdat ik tegen een gevaarlijke ideologie ben ?
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |