![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() In De Standaard staat te lezen dat de Vereniging van Vlaamse Journalisten zaterdag in Brussel het nieuwe bestuur van de vereniging heeft verkozen. Die zal worden voorgezeten door Marc Van De Looverbosch (VRT-radio), die overigens ook de uittredende voorzitter is.
http://www.standaard.be/artikel/deta...&subsection=64 Had de Vereniging van Vlaamse Journalisten nu echt geen betere keuze? Mij komt Marc alleszins niet objectief en 'Vlaams' over ('soms' wel plezant)... Of vergis ik me?... (dat hij volgens dat ik ergens gelezen heb was hij vroeger SP.a gemeenteraadslid in Mortsel... zal wel louter toevallig zijn en uiteraard niet ter zake). --------------------------------- En wat te denken van onze 'Vlaamse' journalisten die Marc hebben herkozen?. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() In welke mate is hij 'niet Vlaams genoeg'? Is hij dan geen Vlaming en werkt hij niet voor de Vlaamse pers? Of bedoel je eigenlijk Vlaamsgezind? In dat geval, hoe kan men tegelijkertijd Vlaamsgezind en objectief zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem is niet zozeer om tegelijkertijd Vlaamsgezind en objectief te zijn, het probleem is veeleer om tegelijkertijd Belgicist en objectief te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verbieden ligt jammer genoeg niet in mijn macht op dit forum.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Hebt ge klachten over die man zijn werk ofzo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ik persoonlijk wel... Hij is volgens mij een voorbeeld van hoe een journalist niet moet zijn...
En ik ben niet alleen... Maar conservatieve Belgicisten mogen hem gerust een gedreven, objectieve, nuchtere en eerlijke journalist vinden, hoor... ![]() |
![]() |
![]() |