Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 16 maart 2011, 18:21   #1
Eigenzinnig
Banneling

Standaard Ban suqar & circe & cochinello

De standaard vragen:
waarom en voor hoe lang ?
Eigenzinnig is offline  
Oud 16 maart 2011, 18:22   #2
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Cochinello was een dubbelban. Dus permanent denk ik.
Sugar was nen toffen jongen die het goed voor had, maar vreselijk opgejut werd door anderen (racisme!).
bgf324 is offline  
Oud 16 maart 2011, 18:27   #3
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Sugar was nen toffen jongen die het goed voor had, maar vreselijk opgejut werd door anderen (racisme!).
Bedankt voor de uitleg, en nu graag iemand met écht kennis van zaken..
Eigenzinnig is offline  
Oud 16 maart 2011, 18:35   #4
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Suqar ne jongen?
Wel spijtig dat ze (alweer) geband is.
Trixie is offline  
Oud 16 maart 2011, 18:39   #5
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trixie Bekijk bericht
Suqar ne jongen?
Wel spijtig dat ze (alweer) geband is.
bgf324 is offline  
Oud 16 maart 2011, 18:40   #6
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ontmoette suqar nooit maar ik heb genoeg redenen om aan te nemen dat 't een vrouw is. Ze werd idd nogal opgejaagd hier en reageerde er niet adequaat op.
filosoof is offline  
Oud 16 maart 2011, 18:47   #7
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Was dat een vrouw?
bgf324 is offline  
Oud 16 maart 2011, 18:49   #8
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Ze schrijft niet eens als een man.
Scarabaeida is offline  
Oud 16 maart 2011, 18:51   #9
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik vond ze wel heel mannelijk over komen
bgf324 is offline  
Oud 16 maart 2011, 18:51   #10
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Eerder Mediterraans.
Scarabaeida is offline  
Oud 16 maart 2011, 18:55   #11
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wacht als ze terugkomt; ge gaat ervan lusten peis ik.
Tuurlijk is Suqar een vrouw!
Trixie is offline  
Oud 16 maart 2011, 18:57   #12
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij zal wel terugkomen zeker. Na zijn vorige ban stond hier ook a.s.a.p. terug op politics.
Savatage is offline  
Oud 16 maart 2011, 19:00   #13
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Suqar is als ik het goed heb geband omdat ze een dubbelnick is van een permanent gebande. Dienverstande werd haar aanwezigheid hier nog bijzonder lang door de vingers gezien. Toen deze persoon aan haar eerste (permanent gebande) nick bezig was, vond ik haar overigens nog een toffe.
Voor mij moet niemand geband worden, alleen zou ik wel een minimum aan fatsoen en deftigheid willen in de discussies. Haar uitspraken in bepaalde threads weerspiegelden dat mi niet. Als je "stik in uw speknek" begint te posten tegen uw opponenten...

De verbanning van Cochinello en Circe begrijp ik totaal niet. Cochinello heb ik nooit over de schreef zien gaan. Haar standpunt was duidelijk, maar ze bracht dit op een deftige manier. Ik kan me voorstellen dat de andere zijde dat niet altijd met even veel plezier las, maar daarvoor verbannen worden lijkt me lichtelijk overdreven?
Ik zie in haar laatste post geen enkele knipjes, wat mijn vermoeden bevestigt dat het schattige varkentje nergens over de schreef ging.
Circe is een account die al tijden niet meer gebruikt werd.

Indien beide dubbelnicks waren: ik ken hier mensen met vijf dubbelnicks die ze langs mekaar gebruiken. Sommige maken zelf een nieuwe nick aan die exclusief worden voorbehouden voor hun scheldpartijen, zodat ze hun mening kunnen ventileren zonder met hun 'gewone' nick een verbanning op te lopen.
Het straffe van alles is dat deze mensen er geen geheim van maken dat ze een dubbelnick zijn. Dat zie je namelijk onmiddellijk als je hun reactie leest die meestal verwijzingen naar het forumverleden bevat. (Zoals bv. (petitioprincipi) in een andere thread.
Ik ken zelfs exemplaren die quasi iedere keer als ze komen meediscussiëren een andere nick aanmaken. Meestal is de manier waarop ze discussiëren weinig zachtaardig te noemen. Vandaar de nood om steeds van nick te veranderen.

Maar nogmaals, van mij moet er niemand verbannen worden, laat staan permanent.
Ik stoor me wel aan het gedrag van velen die alle regels van respect hebben laten waaien, maar inhoudelijk is het interessant om mensen van verschillende strekkingen te hebben dus er moet toch een manier zijn waarop deze mensen kunnen discussiëren, zonder in verbaal geweld of psychologische oorlogsvoering te moeten vervallen. Dat 'verbaal geweld' is vind ik enkel maar toegenomen doorheen de jaren. Mensen waarvan ik vroeger graag posten las, discussiëren nu zodanig op het scherpst van de snee dat ze bijna het bloed vanonder je nagels halen als ze je ziet antwoorden op een 'opponent', ook al is de reply geen aanval tegen jou.
Het strenge banbeleid heeft dus volgens mij weinig geholpen.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 16 maart 2011 om 19:01.
Groentje-18 is offline  
Oud 16 maart 2011, 19:01   #14
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Hij zal wel terugkomen zeker. Na zijn vorige ban stond hier ook a.s.a.p. terug op politics.
Sorry Suqar: 'k Heb het echt geprobeerd maar ze blijven u ne vent vinden.
Kom rap terug en geef die mannen eens een goeie beurt. Ze zullen dan wel weten tot welk geslacht ge behoort!
Trixie is offline  
Oud 16 maart 2011, 19:03   #15
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Cochinello een vrouw ? Ik denk eerder aan een man bij de naam alleen al. Die persoon dacht wel dat ik een hautaine franskiljonse madame was .

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 16 maart 2011 om 19:03.
Scarabaeida is offline  
Oud 16 maart 2011, 19:10   #16
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
Cochinello een vrouw ? Ik denk eerder aan een man bij de naam alleen al. Die persoon dacht wel dat ik een hautaine franskiljonse madame was .
Bij mij dachten ze ook eerst dat ik een man was. Ik heb dat hier dikwijls mogen ondervinden hoor. Sommigen dachten zelfs dat ik 'een jongen van rond de 20" was...
Trixie is offline  
Oud 16 maart 2011, 19:19   #17
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Suqar is als ik het goed heb geband omdat ze een dubbelnick is van een permanent gebande. Dienverstande werd haar aanwezigheid hier nog bijzonder lang door de vingers gezien. Toen deze persoon aan haar eerste (permanent gebande) nick bezig was, vond ik haar overigens nog een toffe.
Voor mij moet niemand geband worden, alleen zou ik wel een minimum aan fatsoen en deftigheid willen in de discussies. Haar uitspraken in bepaalde threads weerspiegelden dat mi niet. Als je "stik in uw speknek" begint te posten tegen uw opponenten...

De verbanning van Cochinello en Circe begrijp ik totaal niet. Cochinello heb ik nooit over de schreef zien gaan. Haar standpunt was duidelijk, maar ze bracht dit op een deftige manier. Ik kan me voorstellen dat de andere zijde dat niet altijd met even veel plezier las, maar daarvoor verbannen worden lijkt me lichtelijk overdreven?
Ik zie in haar laatste post geen enkele knipjes, wat mijn vermoeden bevestigt dat het schattige varkentje nergens over de schreef ging.
Circe is een account die al tijden niet meer gebruikt werd.

Indien beide dubbelnicks waren: ik ken hier mensen met vijf dubbelnicks die ze langs mekaar gebruiken. Sommige maken zelf een nieuwe nick aan die exclusief worden voorbehouden voor hun scheldpartijen, zodat ze hun mening kunnen ventileren zonder met hun 'gewone' nick een verbanning op te lopen.
Het straffe van alles is dat deze mensen er geen geheim van maken dat ze een dubbelnick zijn. Dat zie je namelijk onmiddellijk als je hun reactie leest die meestal verwijzingen naar het forumverleden bevat. (Zoals bv. (petitioprincipi) in een andere thread.
Ik ken zelfs exemplaren die quasi iedere keer als ze komen meediscussiëren een andere nick aanmaken. Meestal is de manier waarop ze discussiëren weinig zachtaardig te noemen. Vandaar de nood om steeds van nick te veranderen.

Maar nogmaals, van mij moet er niemand verbannen worden, laat staan permanent.
Ik stoor me wel aan het gedrag van velen die alle regels van respect hebben laten waaien, maar inhoudelijk is het interessant om mensen van verschillende strekkingen te hebben dus er moet toch een manier zijn waarop deze mensen kunnen discussiëren, zonder in verbaal geweld of psychologische oorlogsvoering te moeten vervallen. Dat 'verbaal geweld' is vind ik enkel maar toegenomen doorheen de jaren. Mensen waarvan ik vroeger graag posten las, discussiëren nu zodanig op het scherpst van de snee dat ze bijna het bloed vanonder je nagels halen als ze je ziet antwoorden op een 'opponent', ook al is de reply geen aanval tegen jou.
Het strenge banbeleid heeft dus volgens mij weinig geholpen.
Beetje opletten beste Groentje. Toch wat de geloofwaardigheid van je betoog betreft. Zeg dan ineens dat je Sugar terug wilt. Zonder scrupules en zonder hypocriet te doen.

Ik begrijp niet waarom iemand als Sugar wordt gebannen. Wie op z'n minst geïnteresseerd is in uitspraken tegen de raap, maar terechte dan, kan hoogstens binnensmonds glimlachen. Maar geen reden waarom ze uit een debat zou moeten worden verwijderd.
Rudy is offline  
Oud 16 maart 2011, 19:26   #18
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Beetje opletten beste Groentje. Toch wat de geloofwaardigheid van je betoog betreft. Zeg dan ineens dat je Sugar terug wilt. Zonder scrupules en zonder hypocriet te doen.

Ik begrijp niet waarom iemand als Sugar wordt gebannen. Wie op z'n minst geïnteresseerd is in uitspraken tegen de raap, maar terechte dan, kan hoogstens binnensmonds glimlachen. Maar geen reden waarom ze uit een debat zou moeten worden verwijderd.
Ik denk dat sommigen beter leren van eens op tijd te gaan slapen..
Eigenzinnig is offline  
Oud 16 maart 2011, 19:27   #19
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Ik denk dat sommigen beter leren van eens op tijd te gaan slapen..
Of te léren lezen!
SDX is offline  
Oud 16 maart 2011, 19:28   #20
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trixie Bekijk bericht
Bij mij dachten ze ook eerst dat ik een man was. Ik heb dat hier dikwijls mogen ondervinden hoor. Sommigen dachten zelfs dat ik 'een jongen van rond de 20" was...
...en toch...en toch...kreegde vunzige PMmekes?
SDX is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be