![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De standaard vragen:
waarom en voor hoe lang ? |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cochinello was een dubbelban. Dus permanent denk ik.
Sugar was nen toffen jongen die het goed voor had, maar vreselijk opgejut werd door anderen (racisme!). |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik ontmoette suqar nooit maar ik heb genoeg redenen om aan te nemen dat 't een vrouw is. Ze werd idd nogal opgejaagd hier en reageerde er niet adequaat op.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was dat een vrouw?
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze schrijft niet eens als een man.
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond ze wel heel mannelijk over komen
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Eerder Mediterraans.
![]()
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Suqar is als ik het goed heb geband omdat ze een dubbelnick is van een permanent gebande. Dienverstande werd haar aanwezigheid hier nog bijzonder lang door de vingers gezien. Toen deze persoon aan haar eerste (permanent gebande) nick bezig was, vond ik haar overigens nog een toffe.
![]() Voor mij moet niemand geband worden, alleen zou ik wel een minimum aan fatsoen en deftigheid willen in de discussies. Haar uitspraken in bepaalde threads weerspiegelden dat mi niet. Als je "stik in uw speknek" begint te posten tegen uw opponenten... De verbanning van Cochinello en Circe begrijp ik totaal niet. ![]() Ik zie in haar laatste post geen enkele knipjes, wat mijn vermoeden bevestigt dat het schattige varkentje nergens over de schreef ging. Circe is een account die al tijden niet meer gebruikt werd. Indien beide dubbelnicks waren: ik ken hier mensen met vijf dubbelnicks die ze langs mekaar gebruiken. Sommige maken zelf een nieuwe nick aan die exclusief worden voorbehouden voor hun scheldpartijen, zodat ze hun mening kunnen ventileren zonder met hun 'gewone' nick een verbanning op te lopen. Het straffe van alles is dat deze mensen er geen geheim van maken dat ze een dubbelnick zijn. Dat zie je namelijk onmiddellijk als je hun reactie leest die meestal verwijzingen naar het forumverleden bevat. ![]() Ik ken zelfs exemplaren die quasi iedere keer als ze komen meediscussiëren een andere nick aanmaken. Meestal is de manier waarop ze discussiëren weinig zachtaardig te noemen. Vandaar de nood om steeds van nick te veranderen. ![]() Maar nogmaals, van mij moet er niemand verbannen worden, laat staan permanent. Ik stoor me wel aan het gedrag van velen die alle regels van respect hebben laten waaien, maar inhoudelijk is het interessant om mensen van verschillende strekkingen te hebben dus er moet toch een manier zijn waarop deze mensen kunnen discussiëren, zonder in verbaal geweld of psychologische oorlogsvoering te moeten vervallen. Dat 'verbaal geweld' is vind ik enkel maar toegenomen doorheen de jaren. ![]() ![]() Het strenge banbeleid heeft dus volgens mij weinig geholpen.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 16 maart 2011 om 19:01. |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kom rap terug en geef die mannen eens een goeie beurt. Ze zullen dan wel weten tot welk geslacht ge behoort! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Cochinello een vrouw ? Ik denk eerder aan een man bij de naam alleen al. Die persoon dacht wel dat ik een hautaine franskiljonse madame was
![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 16 maart 2011 om 19:03. |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet waarom iemand als Sugar wordt gebannen. Wie op z'n minst geïnteresseerd is in uitspraken tegen de raap, maar terechte dan, kan hoogstens binnensmonds glimlachen. Maar geen reden waarom ze uit een debat zou moeten worden verwijderd. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of te léren lezen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |